Topman Sanoma Belgium stapt op
- Media
- 17 dec 2013 @ 09:16
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintOnline
- 17 dec 2013 @ 09:16
- Redactie Media
Topman Aimé Van Hecke van Sanoma Media Belgium stapt er per direct op en verlaat het bedrijf. Hans Cools neemt de leiding van de uitgeverij tijdelijk over.
Het vertrekt van Van Hecke is 'after careful consideration and in good mutual understanding' genomen, meldt het Finse uitgeefconcern in een persbericht. Daar waar in Nederland massa-ontslagen en een uitverkoop van het portfolio werden afgedwongen, staat de Belgische tak onder ’strategische heroriëntatie’. In feite liggen daarmee alle opties open.
Van Hecke laat weten dankbaar te zijn voor de kans om Sanoma Belgium de laatste zeven jaar tot multimediaal bedrijf te kunnen helpen omvormen. Van Hecke: “Het bedrijf gaat nu een nieuwe overgangsfase in, met een strategische heroriëntatie waarbij aan de top andere managementvaardigheden vereist zijn. Ik wens de nieuwe topman Hans Cools en alle Sanoma-werknemers in België het beste.'
Lees ook terug hoe eerder Sanoma Nederland volledig op de schop is gegaan.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Finland
- CEO
- vertrek
- België
- Sanoma Belgium
- strategische heroriëntatie
- Sanoma
- Hans Cools
- Aimé Van Hecke
- topman
- weg
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten
Laatste Nieuws
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe... 07-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes