Max Magazine boekt 18 procent groei
- Media
- 11 jan 2019 @ 10:46
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - UitgeversTelevisieTijdschriftenBereik
- 11 jan 2019 @ 10:46
- Jeroen Mirck
De betaalde oplage van Max Magazine is in de eerste week van 2019 opgestuwd tot boven de 160.000 exemplaren per week. Dat blijkt uit cijfers van Betapress en Mediacompetence.
De stijging van de oplage gaat onverminderd voort. In 2018 noteerde MAX Magazine een oplagestijging van meer dan 18 procent. MAX Magazine was daarmee wederom het snelst in oplage stijgende blad van Nederland. Directeur Jan Slagter zegt in een reactie: “De inhoud van het blad is afgestemd op de wensen van onze mensen. Elk jaar breken we nieuwe records, nu ook weer met omzet en resultaat. MAX Magazine is in korte tijd voor veel lezers onmisbaar geworden. Ik hoor dat overal in het land en hoop dat deze ontwikkeling nog heel lang aanhoudt.”
Uitgever/hoofredacteur Peter Contant zegt: “Ook in het nieuwe jaar voorspel ik voor MAX Magazine een mooie groei in oplage. De voorintekening van advertenties is voor 2019 al veel hoger dan ooit. We starten volgende week met een groot lezersonderzoek om te kijken waar we inhoudelijk nog verbeteringen kunnen aanbrengen.”
MAX Magazine is het jongste programmablad en lifestyle magazine van Nederland voor de actieve vijftigplusser. Het blad bracht zijn eerste nummer uit in 2013 en is sindsdien het enige in oplage stijgende programmablad van Nederland. Aan het magazine werken diverse bekende Nederlanders mee, onder wie: Emile Bode, Janneke Brinkman, Jan Fillekers, Heleen de Geest, Henk van der Horst, Marc van der Linden, Tineke de Nooij, Peter van Uhm en Jan Slagter.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing