Hillenaar Outdoor breidt uit met A2-reclamemast

Hillenaar Outdoor breidt uit met A2-reclamemast
  • Media
  • 5 jun 2019 @ 12:00
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Outdoor

Deze maand breidt Hillenaar Outdoor uit met een digitale reclamemast langs de A2 bij Echt. De mast is voorzien van twee extra grote digitale schermen van 100 vierkante meter per zijde.

De reclamemast is gelegen langs de A2, een belangrijke verbindingsweg tussen Zuid-Limburg en de rest van Nederland. De mast is sinds 1 mei operationeel en bereikt meer dan 1,8 miljoen passanten per twee weken. De nieuwe aanwinst verstevigt naar eigen zeggen de positie van Hillenaar Outdoor in Zuid-Nederland, waar het outdoorbedrijf al een dubbelzijdig, digitale mast langs de A67 in Venlo exploiteert. ‘Het is een van de weinige digitale masten in de regio. De mast is daarom een uniek object dat het mogelijk maakt om een geanimeerde uiting uit te hangen. Wegens de hoge attentiewaarde is de A2 een sterke aanvulling op ons netwerk,’ aldus Hillenaar.

Hillenaar Outdoor heeft 80 digitale abri’s en 180 digitale TENQ panelen door heel Nederland. Hillenaar: ‘Digital out-of-home staat bij ons hoog in het vaandel. We kunnen campagnes optimaliseren en het maakt adverteren op basis van dayparting, temperatuur en actualiteit mogelijk.’ Naar verwachting volgen op korte termijn ook nieuwe digitale reclamemasten in Hoofddorp en Breda.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken