Hillenaar Outdoor breidt uit met A2-reclamemast
- Media
- 5 jun 2019 @ 12:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Outdoor
- 5 jun 2019 @ 12:00
- Sjaak Hoogkamer
Deze maand breidt Hillenaar Outdoor uit met een digitale reclamemast langs de A2 bij Echt. De mast is voorzien van twee extra grote digitale schermen van 100 vierkante meter per zijde.
De reclamemast is gelegen langs de A2, een belangrijke verbindingsweg tussen Zuid-Limburg en de rest van Nederland. De mast is sinds 1 mei operationeel en bereikt meer dan 1,8 miljoen passanten per twee weken. De nieuwe aanwinst verstevigt naar eigen zeggen de positie van Hillenaar Outdoor in Zuid-Nederland, waar het outdoorbedrijf al een dubbelzijdig, digitale mast langs de A67 in Venlo exploiteert. ‘Het is een van de weinige digitale masten in de regio. De mast is daarom een uniek object dat het mogelijk maakt om een geanimeerde uiting uit te hangen. Wegens de hoge attentiewaarde is de A2 een sterke aanvulling op ons netwerk,’ aldus Hillenaar.
Hillenaar Outdoor heeft 80 digitale abri’s en 180 digitale TENQ panelen door heel Nederland. Hillenaar: ‘Digital out-of-home staat bij ons hoog in het vaandel. We kunnen campagnes optimaliseren en het maakt adverteren op basis van dayparting, temperatuur en actualiteit mogelijk.’ Naar verwachting volgen op korte termijn ook nieuwe digitale reclamemasten in Hoofddorp en Breda.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

