Netflix gooit roet in het eten
- Media
- 27 mrt 2020 @ 10:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Outdoor
- 27 mrt 2020 @ 10:47
- Lucas Boon
In een denkbeeldige outdoorcampagne raadt Netflix mensen aan thuis te blijven tijdens de coronacrisis. Het idee: wie zich toch buiten waagt, kan zomaar tegen een outdoor-uiting van de streamingdienst aanlopen en van een koude kermis thuiskomen.
Zo verklapt Netflix hoe populaire series als Narcos, Stranger Things en Love Is Blind aflopen. De fake online uitingen zijn ontworpen door de studenten Seine Kongruangkit en Matithorn Prachuabmoh uit Berlijn, met als uiteindelijk doel om mensen vooral thuis te laten blijven en zodoende verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Bekijk enkele uitingen hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Neople lanceert AI-platform voor... 02-05-2025
- Waslijnactie BOAS kaart... 30-04-2025
- KPN viert 10e Louis-campagne met... 28-04-2025
- Sijthoff Media stopt met Business... 23-04-2025
- Nieuwe Dumpert-serie volgt... 16-04-2025
- 'Nieuwsmedia worstelen omdat merken... 16-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management