Meteoriet slaat in op reclamepaneel

  • Media
  • 19 nov 2020 @ 08:01
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Outdoor

In Utrecht wordt de Nederlandse release van de film Greenland op een bijzondere wijze aangekondigd. Op de kruising van de Maliebaan en Nachtegaalstraat is een meteoriet ingeslagen op een reclamepaneel.

In Greenland dreigt een wereldwijde catastrofe de mensheid te vernietigen. John Garrety (Gerard Butler) heeft slechts vier dagen om zijn gezin in veiligheid te brengen. Terwijl de klok genadeloos tikt en de maatschappij wanhopig vervalt in chaos moet hij alles uit de kast halen om zijn familie van New York naar een geheime militaire bunker in Groenland te brengen. Greenland is vanaf 13 november exclusief te zien op Prime Video.

De OOH-campagne bestaat naast deze special uit 2.000 reclamevakken door heel Nederland en is tot stand gekomen in samenwerking met Y Media Generation, Prime Video en Clear Channel Nederland.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken