Arrow Classic Rock wil uitzenden op FM
- Media
- 25 feb 2022 @ 13:41
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 feb 2022 @ 13:41
- Michiel van Zaane
Radiozender Arrow Classic Rock meldt zich bij een veiling van landelijke FM-frequenties als gegadigde voor een kavel. Arrow Classic Rock is op dit moment alleen landelijk te beluisteren via de kabel en online en in delen van Nederland ook via DAB+.
'De op handen zijnde rechtszaak van Kink tegen de overheid heeft ons doen besluiten ons kandidaat te stellen als zich een gelegenheid voordoet om tegen commercieel verantwoorde voorwaarden, mee te bieden tijdens een veiling, Arrow Classic Rock wil ook landelijk uitzenden op FM, alleen een herverdeling van de FM-frequenties biedt die kans', aldus Jan Lagrouw.
In de zaak van Kink vraagt de zender de bestuursrechter om het besluit van de overheid om de FM-vergunningen voor de derde maal te verlengen, terug te draaien en conform de Telecommunicatiewet de frequenties aan te bieden aan geïnteresseerde marktpartijen. Hierdoor zouden alle radiostations in de markt een eerlijke kans krijgen op FM uit te kunnen zenden.
Arrow Classic Rock, het eerste classic rockstation van Nederland, bereikt maandelijks zo’n 800.000 luisteraars voornamelijk tussen de 40 en 65 jaar en ziet een landelijk dekkend FM-netwerk als middel om dit bereik onder een nieuwe generatie te vergroten, wat voor een commerciële zender van wezenlijk belang is voor een gezonde bedrijfsvoering.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes