[De zomer van] Samantha Catsburg: 'Een weekend dansen met vrienden in de zon is voor mij een uitlaatklep'
- Media
- 10 aug 2022 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Interview
- 10 aug 2022 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Samantha Catsburg werkt als Agency Lead bij mediabureau Stroom. Voor de rubriek ‘De zomer van …’ stelden wij haar enkele ‘zomerse’ vragen.
Al vakantie gevierd?
De ‘vakantie’ die ik tot nu gehad heb was een lang weekend Tomorrowland - een geweldig dance event in België. De voorpret, de voorbereiding en het event zelf zie ik ook echt als een heerlijke vakantie. Een weekend dansen met vrienden in de zon - zeker nadat dat twee jaar niet mogelijk was - is voor mij een uitlaatklep en een manier om weer lekker energie op te laden. Het mooie aan dit festival is dat het klein en gemoedelijk voelt, terwijl het wel heel groot is; 200.000 bezoekers in een weekend.
Hoe is eerste halfjaar zakelijk gezien voor jullie verlopen?
We hebben een goed eerste halfjaar achter de rug. We hebben zowel nieuwe collega’s - Patrick, Sammy, Stefan, Iris en Allesandro - als nieuwe klanten - zoals Woonmall Alexandrium - mogen verwelkomen. Dat geeft veel positieve energie aan ons team. Daarbij zijn we erg blij dat we elkaar weer meer live op kantoor kunnen ontmoeten. Ik geloof in persoonlijk contact voor goede relaties en door elkaar op kantoor bij de lunch te spreken en weer ouderwets te borrelen ontstaat er een fijne vibe binnen het bureau.
Hoe stil is het op de zaak in de zomer?
De bezetting in de maand augustus is zomers. We hebben collega’s met kinderen die logischerwijs dan op vakantie gaan, maar merken datzelfde bij onze klanten. Met de collega’s die wel doorwerken, komen we wel meer naar kantoor om ervoor te zorgen dat het doorloopt. Daarbij is het fijn dat we onderdeel zijn van Candid en dus met meerdere agencies in zowel het pand in Amsterdam als Rotterdam zitten, want dan is het nooit echt stil.
Wat zit er in het vat voor het tweede halfjaar?
De campagnes van nieuwe klanten zoals Dille & Kamille en Woonmall Alexandrium gaan van start. Het is als team fijn om te zien dat hetgeen waar je naar toe werkt, dan ook voor de rest van Nederland - en de specifieke doelgroepen - te zien is. Daarnaast gaan we onze teams in Rotterdam en Amsterdam nog meer verbinden en in gemengde klantenteams samenwerken om zo het beste van beide bureaus naar boven te halen voor onze klanten. We hopen jullie ook mooi nieuws te kunnen brengen over een aantal grote new business-trajecten die op dit moment nog lopen.
Wat is het laatste nieuws?
Ons laatste nieuws is dat we als Stroom en De Media Maatschap verder gaan onder de naam Stroom: Energie voor groei. Deze merknaam en positionering sluiten aan bij waar we als team voor staan en waar we onze klanten mee helpen.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing