Ad Alliance verlengt vier belangrijke partnerships

Ad Alliance verlengt vier belangrijke partnerships
  • Media
  • 16 jan 2024 @ 12:54
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Mediasaleshuis Ad Alliance verlengt vier belangrijke partnerships: met Paramount, the Walt Disney Company Nederland, Warner Bros. Discovery en Ziggo Sport.

Met de verlengingen is de advertentieverkoop voor de online en lineaire merken verzekerd bij Ad Alliance voor de komende jaren. Gijs van Beek, Director Partnerships, Ad Alliance: ‘Een krachtige alliantie valt of staat met het hebben van sterke partners en goede samenwerkingen. Deze partners vormen vanaf de start de backbone van Ad Alliance, daarom zijn we trots dat we deze vier partnerships verlengd hebben.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken