Beauty-platform Beautify gaat op in NSMBL

- Media
- 5 jun 2024 @ 14:12
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 jun 2024 @ 14:12
- Michiel van Zaane
Lifestylewebsite NSMBL versterkt zich met Beautify vanaf 1 juli 2024. De digitale titel van Mediahuis Nederland focust vooral op het lifestyle-aspect, maar zal zich met deze uitbreiding meer verdiepen in beautynieuws en zelfontwikkeling.
Beautify bestaat sinds 2014 en schrijft over uiterlijke verzorging (denk aan make-uptrends, huidverzorging, kapsels) en innerlijke groei (vriendschappen, liefde). Beautify gaat vanaf 1 juli op in NSMBL. NSMBL heeft een grote following en hechte community waar adverteerders op kunnen inspelen, na 1 juli met meer mogelijkheden op het gebied van beauty.
‘Dat NSMBL zich nu versterkt met Beautify, zorgt ervoor dat de website een stuk completer wordt. We kunnen nu de beauty-en lifestylewereld nog beter uitlichten, zodat dat we de lezer nog meer handvatten kunnen bieden. Ook het Nederlandse entertainmentnieuws, wat we eerst niet behandelden, zal steeds vaker aan bod komen’ zegt Emma Toussain, hoofdredacteur van NSMBL.
NSMBL is een platform voor jonge vrouwen die dagelijks geïnspireerd willen worden, die het leven niet al te serieus nemen en graag dingen leren om verder te komen in het leven. Alles wordt met een positieve insteek geschreven. De belangrijkste categorieën op NSMBL zijn carrière en geld, liefde en seks en mode en lifestyle. Onder die laatste categorie vallen subcategorieën als reizen, social media en tech.
Toussain: ‘Er wordt flink gebouwd aan het merk NSMBL: met een eigen podcast, social media-kanalen met een sterke community, een authentieke website en héél veel ideeën in de pijplijn, weten we zeker dat deze nieuwe stap zorgt voor een nog sterker merk.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes