Readly voegt kindertitels toe
- Media
- 2 jul 2024 @ 14:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 jul 2024 @ 14:29
- Sjaak Hoogkamer
Readly heeft verschillende kindertitels van uitgever Blink toegevoegd aan haar portfolio. Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior zijn opgenomen in de categorie kinderen.
‘Onderzoek toont aan dat het lezen van verschillende vormen van kwaliteitscontent, zoals strips en tijdschriften, gunstig is voor kinderen. Door samen te werken met deze gerenommeerde tijdschriftenmerken versterken we de kindercategorie op ons platform en bieden we onze lezers nog meer toegevoegde waarde,’ zegt Jan-Sebastian Blender, Head of Content bij Readly.
Onderzoek van de Britse National Literacy Trust lijkt dit te bevestigen: digitaal lezen voor zowel kinderen als het hele gezin neemt toe. Voor kinderen met een lage leesmotivatie kan dit erg effectief zijn.
‘Onze magazines prikkelen de nieuwsgierigheid van kinderen en dagen hen uit in hun ontdekkingstocht van het leren. Door onze content digitaal beschikbaar te maken via Readly, kunnen kinderen overal onze magazines op verschillende apparaten lezen. Deze samenwerking stelt ons in staat om meer kinderen en hun families te bereiken en te inspireren,’ zegt Renske Lamers, hoofdredacteur bij Blink.
De tijdschriften zijn beschikbaar voor het hele gezin als onderdeel van het Readly onbeperkt lezen abonnement waarbij gebruikers thuis of onderweg via hun smartphone, tablet of laptop direct tijdschriften en kranten kunnen lezen. Readly biedt 7.700 tijdschriften en kranten aan via de app.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes