PXR geeft tijdschriften Hearst uit

- Media
- 13 sep 2024 @ 12:51
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 sep 2024 @ 12:51
- Michiel van Zaane
Mediabedrijf PXR geeft vanaf 1 oktober vier sport- en lifestyle magazines van Hearst onder licentie uit in Nederland. Het gaat om de titels Men's Health, Women's Health, Bicycling en Runner's World.
Ernst Keyzer, CEO van PXR, over de samenwerking: "De toevoeging van deze sterke merken aan ons portfolio biedt enorme kansen. Men's Health, Women's Health, Bicycling en Runner's World zijn stuk voor stuk gerenommeerde titels die perfect passen bij onze missie om echte relaties met (sport)fans en community’s op te bouwen. We kijken ernaar uit om deze merken zowel in print als online naar een hoger niveau te tillen en de lezers te blijven inspireren."
"PXR is een best-in-class uitgever in Nederland en we zijn verheugd om hen te verwelkomen in ons wereldwijde netwerk van 48 licentiepartners in 47 landen", voegt Joe Martin, VP Media Licensing van Hearst Magazines International, toe.
Marscha Krouwel, CEO van Hearst Netherlands, vult aan: "We zijn verheugd om met PXR samen te werken en hen als onze licentiepartner te verwelkomen. De expertise van PXR op het gebied van (online) uitgeven van sport en lifestyle titels sluit naadloos aan bij onze merken. Door deze samenwerking kunnen we de kracht van onze iconische merken Men's Health, Women's Health, Bicycling en Runner's World verder vergroten en nog beter inspelen op de behoeften van de Nederlandse markt."
Vanaf 1 oktober 2024 start de samenwerking officieel en vindt de transitie van de uitgeefactiviteiten van Hearst naar PXR gefaseerd plaats. Vanaf oktober publiceert PXR de printuitgaven van de verschillende titels. In de daaropvolgende maanden wordt stapsgewijs gewerkt aan een soepele overdracht van de online activiteiten.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes