Social media tijdschrift voor ondernemers

  • Online
  • 15 jun 2018 @ 10:56
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

Met het tijdschrift social mag. wil oprichtster Anouk van Vliet naar eigen zeggen zoveel mogelijk ondernemers, startups en kleine bedrijven op een leuke, efficiënte en toegankelijke manier inspireren en adviseren over social media.

In het 120 pagina’s tellende magazine staan tips en interviews met succesvolle ondernemers die hun expertise delen. Ook staan er concrete opdrachten in om een eigen social media strategie te ontwikkelen of te versterken.

Van Vliet: ‘Door even offline te gaan ben je - in tegenstelling tot de rest van de dag - op een tastbare manier met social media bezig en bekijk je jouw eigen kanalen vanuit een heel ander perspectief.’

Leuk om te weten: social mag. is gemaakt op 100% gerecycled FSC® papier en is CO2 neutraal gedrukt door Drukkerij de Bij, één van de groenste drukkers ter wereld.

Het magazine kost 19,95 euro en is online te bestellen via de website.



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken