Klant geeft KPN feedback op vernieuwde app en website
- Online
- 29 okt 2018 @ 13:50
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentWebsiteAppsDigitaal
- 29 okt 2018 @ 13:50
- Lucas Boon
KPN heeft de app en website laten vernieuwen door een zogenaamd in-house app-team. Het team heeft hiervoor om feedback van klanten en collega's gevraagd. De vernieuwde app en website moeten nu beter toegankelijk en makkelijker te beheren zijn.
Bij aanvang van de vernieuwing besloot KPN het proces op een andere manier aan te vliegen dan eerdere projecten, door in het beginstadium feedback van gebruikers mee te nemen. Het app-team heeft klanten, collega's en journalisten tijdens het ontwikkelproces mee laten denken en testen. De gesloten testversie ging live met ruim 200 klanten en collega's.
De open testversie is steeds verder opgeschaald door klanten de keuze te geven tussen de nieuwe en huidige app. Op het hoogtepunt kwamen er meer dan duizend reacties per dag binnen.
Paul van Arendonk, marketing manager apps & selfcare, laat weten: 'Door klanten te betrekken bij de ontwikkeling krijgen we waardevolle feedback die we direct kunnen implementeren. We zijn gestart met een gesloten testversie met een kleine selectie aan klanten en collega's. De open testversie was een logische vervolgstap, hiermee konden we op een transparante wijze MijnKPN doorontwikkelen. Onze testers beoordelen de nieuwe app met een 4 op een schaal van 1 tot 5. Een bevestiging dat het door klanten als verbetering wordt ervaren.'
Bekijk het vernieuwde MijnKPN hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese gebruikers en vergroot...
- NS Stations lanceert game met kortingsacties voor reizigers
- Kaart wint van appje bij verjaardagen
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met Airmail
- [column] Human Intelligence als gamechanger in een AI-tijdperk
- Etos viert 100.000 volgers met luierdonatie
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
- Etos viert 100.000 volgers met... 29-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes