Klant geeft KPN feedback op vernieuwde app en website

- Online
- 29 okt 2018 @ 13:50
- 12103 x gelezen
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentWebsiteAppsDigitaal
- 29 okt 2018 @ 13:50
- 12103 x gelezen
- Lucas Boon
KPN heeft de app en website laten vernieuwen door een zogenaamd in-house app-team. Het team heeft hiervoor om feedback van klanten en collega's gevraagd. De vernieuwde app en website moeten nu beter toegankelijk en makkelijker te beheren zijn.
Bij aanvang van de vernieuwing besloot KPN het proces op een andere manier aan te vliegen dan eerdere projecten, door in het beginstadium feedback van gebruikers mee te nemen. Het app-team heeft klanten, collega's en journalisten tijdens het ontwikkelproces mee laten denken en testen. De gesloten testversie ging live met ruim 200 klanten en collega's.
De open testversie is steeds verder opgeschaald door klanten de keuze te geven tussen de nieuwe en huidige app. Op het hoogtepunt kwamen er meer dan duizend reacties per dag binnen.
Paul van Arendonk, marketing manager apps & selfcare, laat weten: 'Door klanten te betrekken bij de ontwikkeling krijgen we waardevolle feedback die we direct kunnen implementeren. We zijn gestart met een gesloten testversie met een kleine selectie aan klanten en collega's. De open testversie was een logische vervolgstap, hiermee konden we op een transparante wijze MijnKPN doorontwikkelen. Onze testers beoordelen de nieuwe app met een 4 op een schaal van 1 tot 5. Een bevestiging dat het door klanten als verbetering wordt ervaren.'
Bekijk het vernieuwde MijnKPN hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
- ✔ Gratis tablet versie
Meest gelezen
- NieuwsTNW en Accenture zoeken digitaal...8473x
- NieuwsHoe 'digital' de customer...7350x
- NieuwsThuiswinkel.org lanceert online...5870x
- BlogDynamische remarketing: dat kan...473x
Laatste Nieuws
- Thuiswinkel.org lanceert online cursus18-02-2019
- TNW en Accenture zoeken digitaal... 15-02-2019
- praktijklessen voor succes digitale... 14-02-2019
- Volkert Wilkens Data is niet het... 13-02-2019
- Hoe 'digital' de customer journey... 13-02-2019
- Jurriaan Bos op Data Driven Commerce12-02-2019
MarketingTribune Events
- 19mrt 2019
NL Packaging Event
- 28mrt 2019
Shopping Awards Event
- 28mrt 2019
Shopping Awards Gala
- 16mei 2019
CustomerFirst Congres
- 20jun 2019
NIMA Marketing Day
- 10sep 2019
Influencer Marketing Event