Klant geeft KPN feedback op vernieuwde app en website

Klant geeft KPN feedback op vernieuwde app en website
  • Online
  • 29 okt 2018 @ 13:50
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentWebsiteAppsDigitaal

KPN heeft de app en website laten vernieuwen door een zogenaamd in-house app-team. Het team heeft hiervoor om feedback van klanten en collega's gevraagd. De vernieuwde app en website moeten nu beter toegankelijk en makkelijker te beheren zijn.

Bij aanvang van de vernieuwing besloot KPN het proces op een andere manier aan te vliegen dan eerdere projecten, door in het beginstadium feedback van gebruikers mee te nemen. Het app-team heeft klanten, collega's en journalisten tijdens het ontwikkelproces mee laten denken en testen. De gesloten testversie ging live met ruim 200 klanten en collega's.

De open testversie is steeds verder opgeschaald door klanten de keuze te geven tussen de nieuwe en huidige app. Op het hoogtepunt kwamen er meer dan duizend reacties per dag binnen.

Paul van Arendonk, marketing manager apps & selfcare, laat weten: 'Door klanten te betrekken bij de ontwikkeling krijgen we waardevolle feedback die we direct kunnen implementeren. We zijn gestart met een gesloten testversie met een kleine selectie aan klanten en collega's. De open testversie was een logische vervolgstap, hiermee konden we op een transparante wijze MijnKPN doorontwikkelen. Onze testers beoordelen de nieuwe app met een 4 op een schaal van 1 tot 5. Een bevestiging dat het door klanten als verbetering wordt ervaren.'

Bekijk het vernieuwde MijnKPN hier.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken