TNW en Accenture zoeken digitaal talent

TNW en Accenture zoeken digitaal talent
  • Online
  • 15 feb 2019 @ 12:06
  • 14565 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MediaEvenementDigitaalInnovatie

The Next Web heeft Accenture gestrikt als partner van T500, een wedstrijd voor digitaal talent in Nederland. De inschrijving voor deze talentenjacht is deze week geopend.

De T500 werd in 2017 gelanceerd en verbindt jonge geesten met digitale bedrijven door een jaarlijkse shortlist te cureren van de meest getalenteerde mensen onder de 26 jaar, werkzaam in de Nederlandse digitale industrie.

Zij die de lijst halen, winnen een ticket voor TNW Conference op 9 en 10 mei in Amsterdam, waar ze een programma bijwonen bestaande uit presentaties van sprekers van grote bedrijven als Accenture, Google, Ford, IBM en National Geographic. Het programma is onderverdeeld over elf thema’s, waaronder AI, blockchain, marketing en design.

Rondetafelgesprekken

T500-leden krijgen daarnaast de kans om deel te nemen aan speciale Talent Sessions georganiseerd door leidinggevenden van toonaangevende bedrijven en internationale merken. In 2018 konden T500'ers zich aanmelden voor 23 rondetafelgesprekken met 25 sprekers, waaronder Koen Adolfs (product owner bij ABN Amro) en Chuck Stephens, Global Head of Inclusion, Diversity en Belonging bij Booking.com.

De T500-winnaars worden voorafgaand aan de conferentie samengebracht tijdens een feestelijk evenement georganiseerd door Accenture in TQ.

Startschot voor digitaal talent

Marc Rozenveld, Accenture: 'Als een talent-gedreven bedrijf zijn we erg trots dat we de ontwikkeling van ambitieus jong talent in de digitale industrie op deze manier kunnen steunen.'

Patrick de Laive, mede-oprichter van TNW: 'T500 is een startschot voor jong, lokaal talent gebleken, door hen de kans te bieden een evenement van wereldklasse bij te wonen, te leren van de besten, hen in de schijnwerpers te plaatsen en hun succes te vieren.'

Deelnemers kunnen zich nog tot 25 maart aanmelden, waarna de aanvragen worden beoordeeld door een panel van experts. De definitieve shortlist wordt op 29 maart aangekondigd.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken