Fisherman's Friend focust op jongeren
- Online
- 24 jun 2020 @ 10:26
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 24 jun 2020 @ 10:26
- Sjaak Hoogkamer
Fisherman’s Friend lanceert een zomercampagne die vooral een jongere doelgroep moet aanspreken en de productrelevantie in dit seizoen moet benadrukken.
Sophie Leijten en Joost van de Sande (Fisherman’s Friend): ‘Met deze campagne, waarin de mentale opkikker centraal staat, bouwen we voort op de herpositionering van het merk die in 2018 werd ingezet. We kiezen nu bewust voor een nieuwe vorm en andere kanalen om ons merk verder uit te bouwen.’
Fisherman's Friends kiest met animatiefilm voor nieuwe herpositionering
De campagne is gemaakt met animatiestudio Animate the World. Er is gekozen voor een herkenbare animatiestijl. ’Het is van belang dat je als merk opvalt en je publiek weet te boeien. Deze nieuwe, frisse stijl gaat hier zeker bij helpen,’ aldus Steven van Wingerden, art director bij Animate The World. De campagne wordt grotendeels online ingezet met Youtube als belangrijkste kanaal. Online marketing bureau Yonego is gevraagd om een doelgroep gerichte media-inzet te ontwikkelen. De campagne wordt deze week gelanceerd op Youtube en zal de komende maanden verder uitgerold worden met nieuwe animaties.
Credits
Klant: Fisherman’s Friend
Verantwoordelijk bij klant: Joost van de Sande & Sophie Leijten
Concept & Productie: Animate the World
Online Marketing: Yonego
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- YouTube kondigt nieuwe tools aan om... 05-09-2024
- Bruynzeel gebruikt influencers voor... 23-08-2024
- ACM gaat verkoop online nepreviews... 23-08-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing