Fisherman's Friend focust op jongeren

Fisherman's Friend focust op jongeren
  • Online
  • 24 jun 2020 @ 10:26
  • 12758 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Fisherman’s Friend lanceert een zomercampagne die vooral een jongere doelgroep moet aanspreken en de productrelevantie in dit seizoen moet benadrukken.

Sophie Leijten en Joost van de Sande (Fisherman’s Friend): ‘Met deze campagne, waarin de mentale opkikker centraal staat, bouwen we voort op de herpositionering van het merk die in 2018 werd ingezet. We kiezen nu bewust voor een nieuwe vorm en andere kanalen om ons merk verder uit te bouwen.’

Fisherman's Friends kiest met animatiefilm voor nieuwe herpositionering

De campagne is gemaakt met animatiestudio Animate the World. Er is gekozen voor een herkenbare animatiestijl. ’Het is van belang dat je als merk opvalt en je publiek weet te boeien. Deze nieuwe, frisse stijl gaat hier zeker bij helpen,’ aldus Steven van Wingerden, art director bij Animate The World. De campagne wordt grotendeels online ingezet met Youtube als belangrijkste kanaal. Online marketing bureau Yonego is gevraagd om een doelgroep gerichte media-inzet te ontwikkelen. De campagne wordt deze week gelanceerd op Youtube en zal de komende maanden verder uitgerold worden met nieuwe animaties.

Credits

Klant: Fisherman’s Friend

Verantwoordelijk bij klant: Joost van de Sande & Sophie Leijten

Concept & Productie: Animate the World

Online Marketing: Yonego



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken