Dutch E-commerce Week volledig digitaal

Dutch E-commerce Week volledig digitaal
  • Online
  • 26 okt 2020 @ 11:40
  • 75629 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • E-commerceEvenement

De Dutch E-commerce Week, die aanstaande woensdag en donderdag plaatsvindt, wordt een volledig digitaal event. Online bezoekers kunnen een persoonlijk programma samenstellen en digitale keynotes bijwonen.

BBP Media, uitgever van onder meer Twinkle en MarketingTribune, is de organisator van dit tweedaagse e-commerce evenement. Op woensdag 28 oktober vinden Twinkle Marketplaces Event en Crossborder Event plaats, op donderdag 29 oktober Shopping Today.

Online bezoekers kunnen een persoonlijk programma samenstellen en digitale keynotes bijwonen. Het programma blijft inhoudelijk verder ongewijzigd, met sprekers van onder meer Bol.com, Heineken en Decathlon.

Wijnand Jongen, directeur van medeorganisator Thuiswinkel.org, zegt: 'We zijn enorm blij dat we het evenement online kunnen organiseren, gezien alle veranderingen in het online retail-landschap. Het mooie van dit event is dat de deelnemers zelf een dag naar keuze bezoeken en écht kennissessies volgen op zijn of haar vakgebied.'

Ga voor tickets en meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken