Royal Delft kiest Hello There!
- Online
- 15 dec 2020 @ 12:10
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Website
- 15 dec 2020 @ 12:10
- Sjaak Hoogkamer
Royal Delft zag door de coronacrisis het bezoek aan het museum fors dalen. Dat was aanleiding om de alternatieve inkomstenbronnen zoals de online verkoop een boost te geven.
Royal Delft is naar eigen zeggen de grootste producent van authentiek Delftsblauw aardewerk en beschikt daarnaast over een eigen museum van internationale allure met ruim 140.000 bezoekers in 2019.
Internetbureau Hello There! heeft Royal Delft ondersteund bij de transitie van hun online platformen
Dat heeft geleid tot een nieuwe website van het Royal Delft Museum, twee aparte webshops voor de producten van Royal Delft en Royal Leerdam Crystal en een website voor de Royal Delft Group.
Bij de pitch onderscheidde Hello There! zich van de concurrentie aldus Royal Delft door zich niet alleen te richten op de techniek achter de bestaande sites en shops, maar ook de mogelijkheid te bieden om andere expertises aan te haken.
Als onderdeel van het label Think Yellow, sluit naast Hello There! zusterbedrijf Online Marketeers aan om de online doelen zoals conversie te bewaken en te waarborgen. Doordat Hello There! ook in het vervolgtraject advies gaat leveren, kiest Royal Delft voor een toekomstbestendige samenwerking.
‘Door de samenwerking met Hello There! en Online Marketeers vergroten we de mogelijkheden die we online hebben voor Royal Delft. De heldere online focus draagt bij aan een betere zichtbaarheid en een grotere conversie in de webshop. Het is mooi om te zien dat een bedrijf dat al sinds 1653 blijft innoveren om zo het ambacht van Delfts Blauw te laten groeien,’ Helen Taylor, Marketing & communicatiemanager Royal Delft.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese gebruikers en vergroot...
- NS Stations lanceert game met kortingsacties voor reizigers
- Kaart wint van appje bij verjaardagen
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met Airmail
- [column] Human Intelligence als gamechanger in een AI-tijdperk
- Etos viert 100.000 volgers met luierdonatie
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
- Etos viert 100.000 volgers met... 29-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes