Telenet hoofdsponsor en uitzendgerechtigde veldrijden

Telenet hoofdsponsor en uitzendgerechtigde veldrijden
  • Sponsoring
  • 20 jul 2015 @ 11:23
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaSportmarketingSponsoring

Telenet, de Belgische aanbieder van telefonie, internet en tv, heeft zich tot seizoen 2019-2020 als hoofdsponsor aan de Wereldbeker veldrijden verbonden. Tot en met dat seizoen zal de beker de naam Telenet UCI Cyclo-cross World Cup dragen. Ook heeft Telenet het uitzendrecht voor de wedstrijden verkregen.

Telenet, al langer in het cyclo-cross actief als sponsor van de ploeg Telenet-Fidea, heeft van de wielerbond UCI de uitzendrechten van de wereldbekerwedstrijden verkregen. Het bedrijf wil daarbij nieuwe technieken gaan toepassen: drones, onboardcamera’s, live tracking enzovoort.

Het Belgische bedrijf gaat daarbij de samenwerking aan met de publieke zender VRT. Beide leveren kennis en mankracht om de uitzendingen mogelijk te maken. Daarvoor zullen jaarlijks enkele wedstrijden op de VRT te zien zijn, terwijl het gros via het gratis Play Sports-kanaal van Telenet in België te zien zal zijn. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken