Fulfilment Solutions daagt Dutch Windmills uit
- Sponsoring
- 14 feb 2019 @ 13:47
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - E-commerceSponsorshipSport
- 14 feb 2019 @ 13:47
- Jeroen Mirck
Fulfilment Solutions is de nieuwe shirtsponsor van basketbalteam Dutch Windmills. De specialist in e-fulfilment en retail-logistiek verbeeldde dat in een video samen met spelers van de nieuwkomer in de Dutch Basketball League.
Met Dutch Windmills is topbasketbal weer terug in Dordrecht. Het team is dit seizoen opgericht en bestaat uit Nederlandse en Amerikaanse spelers. Dutch Windmills heeft grote ambities en is goed op weg deze waar te maken. Zo staat de Dordtse club nu vijfde in het klassement van de Nederlandse competitie en in de halve finale van de beker.
Gedeelde mentaliteit
Steven Kersbergen, managing director van FS: 'We zijn dit partnership om twee redenen gestart. Als logistieke partij voor webshops, fysieke winkels en groothandels werken wij veel voor buitenlandse klanten. Met name in de VS hebben wij verschillende relaties zitten. Basketbal leeft daar enorm en we vinden het een mooie kans om ook het Nederlandse basketbal-klimaat te steunen.'
Ook de instelling van de club past bij de mentaliteit van FS, vindt Kersbergen. 'De focus op continue verbetering en kwaliteit is iets wat ook bij FS hoog in het vaandel staat.'
Ook Ton Sels, oprichter en voorzitter van Dutch Windmills, is verheugd over de samenwerking: 'We zijn er trots op dat we het logo van een partij als FS op onze shirts mogen dragen en kijken uit naar een mooi partnership.'
Basketbal versus logistiek
FS kan met haar automatische orderpicksysteem en flexibele opslagmogelijkheden het complete logistieke proces voor de klant uit handen nemen; van opslag, voorraadbeheer en orderpicking tot en met de retouren en het transport. Om dit proces ook over te brengen op het basketbalpubliek is een informele video opgenomen, waarbij de teams van FS en Dutch Windmills de strijd aangaan.
De teams proberen zo snel mogelijk een basketbal te bezorgen. Dit doen ze beide op hun eigen manier. De medewerkers van FS volgen de normale processen, de spelers van Dutch Windmills gaan al basketballend de loods door. Wie wint er?
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing