Fulfilment Solutions daagt Dutch Windmills uit
- Sponsoring
- 14 feb 2019 @ 13:47
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - E-commerceSponsorshipSport
- 14 feb 2019 @ 13:47
- Jeroen Mirck
Fulfilment Solutions is de nieuwe shirtsponsor van basketbalteam Dutch Windmills. De specialist in e-fulfilment en retail-logistiek verbeeldde dat in een video samen met spelers van de nieuwkomer in de Dutch Basketball League.
Met Dutch Windmills is topbasketbal weer terug in Dordrecht. Het team is dit seizoen opgericht en bestaat uit Nederlandse en Amerikaanse spelers. Dutch Windmills heeft grote ambities en is goed op weg deze waar te maken. Zo staat de Dordtse club nu vijfde in het klassement van de Nederlandse competitie en in de halve finale van de beker.
Gedeelde mentaliteit
Steven Kersbergen, managing director van FS: 'We zijn dit partnership om twee redenen gestart. Als logistieke partij voor webshops, fysieke winkels en groothandels werken wij veel voor buitenlandse klanten. Met name in de VS hebben wij verschillende relaties zitten. Basketbal leeft daar enorm en we vinden het een mooie kans om ook het Nederlandse basketbal-klimaat te steunen.'
Ook de instelling van de club past bij de mentaliteit van FS, vindt Kersbergen. 'De focus op continue verbetering en kwaliteit is iets wat ook bij FS hoog in het vaandel staat.'
Ook Ton Sels, oprichter en voorzitter van Dutch Windmills, is verheugd over de samenwerking: 'We zijn er trots op dat we het logo van een partij als FS op onze shirts mogen dragen en kijken uit naar een mooi partnership.'
Basketbal versus logistiek
FS kan met haar automatische orderpicksysteem en flexibele opslagmogelijkheden het complete logistieke proces voor de klant uit handen nemen; van opslag, voorraadbeheer en orderpicking tot en met de retouren en het transport. Om dit proces ook over te brengen op het basketbalpubliek is een informele video opgenomen, waarbij de teams van FS en Dutch Windmills de strijd aangaan.
De teams proberen zo snel mogelijk een basketbal te bezorgen. Dit doen ze beide op hun eigen manier. De medewerkers van FS volgen de normale processen, de spelers van Dutch Windmills gaan al basketballend de loods door. Wie wint er?
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers