Biermerk 8.6 opent tattooshop in brouwerij
- Sponsoring
- 31 mei 2019 @ 13:35
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Activatie
- 31 mei 2019 @ 13:35
- Nanny Kuilboer
8.6 van Royal Swinkels Family Brewers is al vijf jaar partner van de Paris Tattoo Convention en sponsort dit jaar voor het eerst de tattooshows in Lyon en Barcelona. Daarnaast laat 8.6 zijn bierblikken customizen door bekende tattoo-artiesten. Nu is het mogelijk een tatoeage te laten zetten tussen de bierketels.
Bij 8.6 in Lieshout heeft het biermerk een tattooshop geopend in de brouwerij in samenwerking met Peter van der Helm - eigenaar van tattoo- en graffitishop Walls and Skin en groothandel Tattooland. Coen Dekker, Global Marketing Manager 8.6 bij Royal Swinkels Family Brewers: ‘Deze wereldprimeur brengt de merkbelofte Intense by nature tot leven en combineert de passies voor tattoos en bier. Met de tattooshop-in-brewery wil 8.6 mensen prikkelen om het zetten van een tattoo nog intenser te beleven.’
8.6 groot merk in portfolio
8.6 is een van de grootste merken binnen Royal Swinkels Family Brewers. Dekker: ‘Het merk verdient een eigen geboorteplek, een plek waar 8.6 tot leven komt en waar fans onze passie voor tattoos kunnen beleven. 8.6 is een intens pilsener van nature: de olie op het vuur om het maximale uit mooie momenten te halen.’
Karakter 8.6
Volgens Peter van der Helm, de eigenaar van tattoo- en graffitishop Walls and Skin wordt het een intense ervaring voor iedere bezoeker: ‘Tattoos passen goed bij het karakter van 8.6. Het is een intense passie.’Voor de echte waaghalzen heeft de shop een ‘no look tattoo’-muur: bezoekers steken hun hand door het gat in de muur en laten de creatieve tatoeëerder zijn gang gaan. De muren van de tattoshop zijn onder handen genomen door bekende graffiti artiesten als Fake, Ozon, Sperm, Marcart, Nicky Nahafahik en Peter van der Helm. De 8.6 tattoo shop is op afspraak geopend.
Samenwerking 8.6 en tattodo.com
Het merk heeft de krachten gebundeld met Tattooland. De groothandel voor tattoobenodigdheden levert alle spullen voor de 8.6 tattooshop en zorgt ervoor dat het biermerk nog zichtbaarder is in tattooshops door heel Europa. Tevens gaat 8.6 een samenwerking aan met tattoodo.com, een online platform waar consumenten de beste artiest kunnen vinden en artiesten hun werk kunnen poseren.
8.6 sponsort de Walls and Skin-events waar een mix van de beste graffiti-artiesten en de meest creatieve tatoeëerders hun kunsten vertonen. Dit weekend vindt het event plaats op de boulevard in Zandvoort en op 22 en 23 juni in Rotterdam.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing