SMB Willems verlengt partnership Vitesse
- Sponsoring
- 9 dec 2019 @ 11:26
- Link
- 
  
 Sjaak Hoogkamer
 redacteur
 MarketingTribune
- Partnership
- 9 dec 2019 @ 11:26
- Sjaak Hoogkamer
Vitesse heeft het sponsorcontract met het Arnhemse schoonmaakbedrijf SMB Willems, dat al enkele jaren partner is van Vitesse, verlengd met 4 jaar. Bovendien prijkt het logo van SMB Willems vanaf zondag ook op de sportbroek van de Arnhemse club.
Tim de Jong, directeur van SMB Willems: ‘We zijn trots dat we als familiebedrijf en betrokken partner van Vitesse het schoonmaakonderhoud op de trainingsaccommodatie van Vitesse op Papendal blijven verzorgen. Wekijken uit naar een voortzetting van de goede samenwerking.’
Olivier Smit, Commercieel Directeur van Vitesse: ‘SMB Willems hebben wij de afgelopen jaren leren kennen als een betrouwbare schoonmaakdienstverlener met een groot clubgevoel. Zij zijn er trots op dat ze het schoonmaakonderhoud op onze trainingsaccommodatie ook de komende vier jaar blijven uitvoeren, maar wij zijn er zeker zo trots op dat het logo van SMB Willems op het broekje van onze selectie zal prijken. SMB Willems is een partner die bij ons past.’
- 
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken beëindigt na 30 jaar... 30-10-2025
- Dopper lanceert special edition met... 30-10-2025
- Alfa Romeo koppelt merk aan dynamiek... 24-10-2025
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
- Go Ahead Eagles lanceert exclusieve... 14-10-2025
- Ikea steunt Natuurmonumenten: 'Geef... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




