Fit met Squla en TeamNL Kids
- Sponsoring
- 2 apr 2020 @ 11:35
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Maatschappij
- 2 apr 2020 @ 11:35
- Sjaak Hoogkamer
Om tijdens de crisisperiode elke ochtend fit en actief de schooldag te beginnen hebben TeamNL en Squla de handen ineen geslagen en start vandaag ‘Fit met TeamNL Kids’.
Squla is een oefenprogramma voor kinderen. Fit met TeamNL Kids is daar nu onderdeel van.
Hier worden kinderen op een leuke manier gestimuleerd om te blijven bewegen, maar ook om nieuwe vaardigheden te leren. Kinderen kunnen zo ook weer nieuwe sporten ontdekken. Vanaf vandaag maken de kinderen elke schooldag kennis met een topsporter, een nieuwe sport én bijbehorende challenge.
Veel ouders hebben op dit moment de grote uitdaging om thuis te werken en tegelijkertijd ook hun kinderen te helpen bij het schoolwerk. De combinatie van werken en de kinderen bezig houden is mentaal en fysiek uitdagend voor iedereen. Om ouders hierin een handje te helpen is het idee ontstaan om in samenwerking met Squla een educatiepakket samen te stellen. Squla heeft veel ervaring met kinderen op een leuke manier laten leren en bereikt met haar platform een groot deel van de Nederlandse schoolkinderen.
De komende weken kunnen de kinderen allemaal verschillende sporten ontdekken, gewoon in de huiskamer. Iedere ‘school’-dag ontmoeten ze virtueel een olympische sporter op het platform van Squla en op https://teamnl.org/fitmetteamnl-kids. Vandaag wordt er gestart met shorttrackster Yara van Kerkhof. De sporters dagen de kinderen elke dag uit een beetje beter te worden, net zoals zij dat als olympische sporter ook proberen. Het pakket op de website www.teamnl.org bestaat uit training door sporters, quizvragen en tekeningen en kaartjes die naar opa’s en oma’s gestuurd kunnen worden. Op het Squla platform kunnen de kinderen de trainingen met de sporters ook bekijken en maken ze elke week kans op een leuke prijs.
Squla CEO Serge Bueters over deze samenwerking: 'Dit past goed in onze missie: alle kinderen vooruitgang laten boeken door middel van leuke leermethoden die aansluiten bij de belevingswereld van kinderen. Dat doen we al tien jaar. Het is prachtig dat we samen met TeamNL de kinderen op een leuke manier kennis kunnen laten maken met verschillende sporten en ze zo fit aan hun schoolwerk laten beginnen.'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing