FC Utrecht verwelkomt OPPO als Official Partner
- Sponsoring
- 31 jul 2020 @ 09:15
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Voetbal
- 31 jul 2020 @ 09:15
- Sjaak Hoogkamer
OPPO is Official Partner van FC Utrecht geworden. Het smart device merk heeft zich voor twee seizoenen verbonden aan de Eredivisieclub uit de Domstad.
FC Utrecht en OPPO zijn voornemens om supporters van FC Utrecht gedurende het partnership dichter bij de club en de producten van OPPO te brengen. OPPO-branding zal onder andere zichtbaar zijn in het FC Utrecht stadion tijdens de wedstrijden.
OPPO werkt wereldwijd al samen met toonaangevende partners waaronder FC Barcelona, Lamborghini en Roland Garros en maakt nu de bewuste keuze voor een samenwerking met FC Utrecht voor een sportief partnership in Nederland. ‘Na het binden van T-Mobile, Toto en LINKIT als nieuwe Partners zijn we ongelooflijk blij dat we nu ook OPPO mogen presenteren als Official Partner van FC Utrecht,’ reageert directeur Commercie Joost Broerse van FC Utrecht.
OPPO is sinds 2018 actief in Nederland en lanceerde dit jaar de eerste 5G smartphone op de Nederlandse markt. Marc van den Dool, Commercieel Directeur OPPO Nederland: ‘Als een van de snelst groeiende smart device merken in Nederland spreekt de winnaarsmentaliteit van FC Utrecht ons zeer aan. Wij zien veel overeenkomsten tussen de passie die de sporters hebben om te winnen en onze passie voor het maken van de beste producten. Voetbal brengt mensen bij elkaar in deze bijzondere tijden, iets waar OPPO op deze manier graag een bijdrage aan levert. Voor de supporters is voetbal meer dan een sport, en wij proberen met onze producten het verschil te maken in het dagelijks leven van onze gebruikers.’
Op de foto: Marc van den Dool (l) en Joost Broerse (r) signeren partnership tussen OPPO en FC Utrecht
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing