Coop nationaal partner Eurovisie Songfestival
- Sponsoring
- 2 dec 2020 @ 11:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Kunst & Cultuur
- 2 dec 2020 @ 11:24
- Sjaak Hoogkamer
Coop is de nieuwe nationaal partner van het Eurovisie Songfestival 2021. De supermarktorganisatie met ruim 300 winkels in het hele land is de derde nationaal partner, naast de Bankgiro Loterij en Eneco.
Het Eurovisie Songfestival wordt in mei 2021 in Rotterdam gehouden.
‘Er zijn mondiaal gezien maar weinig evenementen die zo sterk de kracht van samen uitdragen zoals het Eurovisie Songfestival dat doet. Coop voelt zich daar als coöperatieve supermarktorganisatie volledig bij thuis. Ook ons succes zit in samen dingen voor elkaar krijgen, in luisteren naar elkaar en openstaan voor elkaars ideeën,’ aldus Gerard Koning, commercieel directeur, die benadrukt dat het thema van dit jaar Open Up perfect aansluit bij de kernwaarden van Coop. ‘Bij ons zijn klanten lid van de coöperatie. Ze helpen ons als bedrijf om dingen anders te zien of op een nieuwe manier aan te pakken. Hierdoor maken wij scherpe keuzes, staan wij dicht bij onze klanten en pakken wij als supermarkt op allerlei thema’s onze maatschappelijke rol.’
Sietse Bakker, executive producer van het Eurovisie Songfestival 2021: ‘Een oer-Hollands merk dat net als wij sterk gelooft in de kracht van samen en ‘van en voor iedereen’ wil zijn. Wij zijn blij dat we een partner mogen verwelkomen die zo dicht bij de kernwaarden van het Eurovisie Songfestival staat. We zien uit naar de creatieve en feestelijke plannen die Coop gaat uitrollen. Zo kan Nederland het Songfestival nóg meer meevieren.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
- Odido nieuwe partner Esther Vergeer... 05-06-2025
- TCL wordt wereldwijde partner van... 04-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation