KPN verlengt als hoofdsponsor van de eredivisie

KPN verlengt als hoofdsponsor van de eredivisie
  • Sponsoring
  • 16 aug 2021 @ 08:45
  • 19225 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

KPN blijft tot en met seizoen 2024/25 hoofdsponsor van de Eredivisie. Dat is bekend gemaakt bij de start van het Eredivisieseizoen, een bijzonder seizoen omdat de Eredivisie 65 jaar bestaat

Mark Versteegen, Directeur Sponsoring bij KPN: ‘Voetbal is en blijft de grootste sport van Nederland en heeft de kracht mensen te verbinden. We zijn blij dat we ons hoofdsponsorschap van de Eredivisie verder voortzetten. We gaan de komende jaren opnieuw een positieve bijdrage leveren aan de voetbalsport. Te beginnen met een jubileumseizoen waarin we er samen met de Eredivisie en alle voetbalfans een feest van gaan maken. Op het veld en via ons online programma ‘Buiten de lijnen’.’

KPN en de Eredivisie zijn al jaren een match. Van 1990 tot 2002 was KPN hoofdsponsor en droeg de competitie zelfs de vorige naam van KPN, de PTT Telecompetitie. In 2014 is KPN wederom partner geworden van de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie en sinds seizoen 2017/18 opnieuw hoofdsponsor. Deze samenwerking wordt nu voor de komende vier seizoenen verlengd, met een optie tot nog een jaar.

KPN is intensief betrokken bij het Nederlandse voetbal en steunt de sport in de volle breedte, van de Eredivisie, Oranje en de succesvolle Leeuwinnen tot en met de lokale amateurverenigingen. Met de sponsoring van de eDivisie en E_Oranje weet KPN bovendien gamend Nederland aan zich te binden.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken