Heineken huldigt Olympiërs weer thuis

Heineken huldigt Olympiërs weer thuis
  • Sponsoring
  • 17 feb 2022 @ 12:24
  • 26841 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Sponsoring
  • 17 feb 2022 @ 12:24
  • 26841 x gelezen
  • Ryan Baij

De Olympische en Paralympische medaillewinnaars van TeamNL worden na terugkeer in Nederland gehuldigd in het Holland Heineken (t)Huis.

De olympische sporters worden gehuldigd op maandag 21 februari in Amsterdam. Op maandag 14 maart worden de Paralympische medaillewinnaars uitgenodigd om gehuldigd te worden. Alle medaillewinnaars ontvangen een eretegel van bijzondere gasten.

"Het is heel gaaf om te zien dat familie, vrienden en fans hun helden op de voet volgen tijdens deze Olympische Spelen. Want dit zijn de wedstrijden waar onze topsporters al jaren naartoe leven en van dromen. Kijk naar de sensationele race van Ireen Wüst die voor de vijfde Spelen op rij goud veroverde en de prachtige gouden medaille van de shorttracksters op de relay. Dat laat niemand onbewogen. Ondanks dat het zo ver weg is volgen we de sporters nauwlettend. Het leeft!”, vertelt Els Dijkhuizen, marketing directeur van Heineken Nederland.

Sporters worden al 30 jaar in het Holland Heineken House gehuldigd. Na de Olympische Spelen van Tokio afgelopen zomer werd het evenement voor het eerst naar Nederland gehaald, vanwege de corona-maatregelen. De eretegels werden afgelopen zomer uitgedeeld in Den Haag. Nu is het de beurt aan Amsterdam.

Nederland heeft momenteel (17 februari red.) 15 medailles gewonnen. Irene Schouten (2x), Ireen Wüst, Kjeld Nuis, Suzanne Schulting en de relay ploeg shorttrack zijn de zes gouden plakken die Nederland veroverde.

Foto: 123rf

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken