Ziggo Dome en Ziggo verlengen samenwerking met 10 jaar

Ziggo Dome en Ziggo verlengen samenwerking met 10 jaar
  • Sponsoring
  • 7 jul 2022 @ 09:56
  • 14089 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Ziggo Dome en Ziggo verlengen hun samenwerking. Sinds de opening van de Ziggo Dome in 2012 is Ziggo als naamgevend partner en hoofdsponsor aan de Amsterdamse concertlocatie verbonden.

Na een succesvol tienjarig partnership blijven beide partijen nog eens tien jaar aan elkaar verbonden. De komende jaren intensiveren zij bovendien hun samenwerking. Ziggo breidt naar eigen zeggen ‘haar klantprogramma uit en richt zij samen met de Ziggo Dome een fonds op om de komende jaren samen nieuwe concerten en innovatieve evenementen mogelijk te maken.’ Het gaat om nieuwe muziekconcepten als 'The Tribute - Live in Concert' of speciale vertoningen van sportwedstrijden in de Ziggo Dome.

Het klantprogramma Priority, dat vorig jaar werd geïntroduceerd voor vaste klanten van Vodafone en Ziggo, krijgt komende jaren een prominentere rol.

Zo krijgen klanten via Priority bij bepaalde evenementen voorrang bij de aanschaf van concerttickets en genieten zij van andere voordelen, zoals een speciale Priority-ingang, een eigen garderobe of een welkomstdrankje.Andere nieuwe initiatieven maken Ziggo Dome en Ziggo in het najaar bekend.

Danny Damman, directeur commerciële zaken bij Ziggo Dome: ‘Bij de keuze voor een hoofdsponsor zochten we destijds een partij die net zoals wij voor de ultieme klantbeleving gaat. Ziggo past daar goed bij. Dit jaar vieren we ons tienjarig bestaan. In die periode hebben we muzikale successen gevierd en verschillende werelden bij elkaar gebracht. Ziggo is voor ons meer dan een sponsor: het is een partner die ons en onze huurders in staat stelt om een groot aantal muziekliefhebbers te bereiken.’

Marcel de Groot, directeur Consumentenmarkt bij VodafoneZiggo: ‘We zijn verheugd dat we samen met de Ziggo Dome ook de komende tien jaar voor verbinding mogen zorgen. Het partnership past bij ons brede entertainment aanbod en geeft ons de mogelijkheid trouwe klanten extra te belonen.’

Fotocredits: Ferdy Damman Photography

Op de foto helemaal bovenaan v.l.n.r. Ritchy Drost, Danny Damman en Marcel de Groot.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Meest gelezen


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken