Ziggo Dome en Ziggo verlengen samenwerking met 10 jaar
- Sponsoring
- 7 jul 2022 @ 09:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 jul 2022 @ 09:56
- Sjaak Hoogkamer
Ziggo Dome en Ziggo verlengen hun samenwerking. Sinds de opening van de Ziggo Dome in 2012 is Ziggo als naamgevend partner en hoofdsponsor aan de Amsterdamse concertlocatie verbonden.
Na een succesvol tienjarig partnership blijven beide partijen nog eens tien jaar aan elkaar verbonden. De komende jaren intensiveren zij bovendien hun samenwerking. Ziggo breidt naar eigen zeggen ‘haar klantprogramma uit en richt zij samen met de Ziggo Dome een fonds op om de komende jaren samen nieuwe concerten en innovatieve evenementen mogelijk te maken.’ Het gaat om nieuwe muziekconcepten als 'The Tribute - Live in Concert' of speciale vertoningen van sportwedstrijden in de Ziggo Dome.
Het klantprogramma Priority, dat vorig jaar werd geïntroduceerd voor vaste klanten van Vodafone en Ziggo, krijgt komende jaren een prominentere rol.
Zo krijgen klanten via Priority bij bepaalde evenementen voorrang bij de aanschaf van concerttickets en genieten zij van andere voordelen, zoals een speciale Priority-ingang, een eigen garderobe of een welkomstdrankje.Andere nieuwe initiatieven maken Ziggo Dome en Ziggo in het najaar bekend.
Danny Damman, directeur commerciële zaken bij Ziggo Dome: ‘Bij de keuze voor een hoofdsponsor zochten we destijds een partij die net zoals wij voor de ultieme klantbeleving gaat. Ziggo past daar goed bij. Dit jaar vieren we ons tienjarig bestaan. In die periode hebben we muzikale successen gevierd en verschillende werelden bij elkaar gebracht. Ziggo is voor ons meer dan een sponsor: het is een partner die ons en onze huurders in staat stelt om een groot aantal muziekliefhebbers te bereiken.’
Marcel de Groot, directeur Consumentenmarkt bij VodafoneZiggo: ‘We zijn verheugd dat we samen met de Ziggo Dome ook de komende tien jaar voor verbinding mogen zorgen. Het partnership past bij ons brede entertainment aanbod en geeft ons de mogelijkheid trouwe klanten extra te belonen.’
Fotocredits: Ferdy Damman Photography
Op de foto helemaal bovenaan v.l.n.r. Ritchy Drost, Danny Damman en Marcel de Groot.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nike's Oranje Fatalis-campagne voor... 09-07-2025
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers