Bol op Lowlands met De Festivalwinkel
- Sponsoring
- 1 aug 2024 @ 07:46
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 aug 2024 @ 07:46
- Michiel van Zaane
Wie naar Lowlands wil maar tegelijkertijd online wil (blijven) shoppen, kan zijn of haar hart ophalen dit jaar: Bol is komende jaren De Festivalwinkel van Lowlands.
Van donderdag 15 t/m 18 augustus is de winkel 24 uur per dag open met een uitgebreid festivalassortiment. Nieuw is de order & pick-up service: bezoekers kunnen al hun kampeer- en festivalbenodigdheden van tevoren bestellen en ter plekke in de winkel afhalen. Naast onmisbare items als campingspullen, ondergoed en zonnebrand, bestaat het assortiment uit alles wat festivalbezoekers nodig hebben: van draagbare bluetooth speakers tot spellen en smart tags om je tent (of vrienden) terug te vinden. De pallets achter de winkel maken op vrijdag-, zaterdag- en zondagnacht plaats voor DJ's tijdens de speciale nachtprogrammering in Het Magazijn. Bol heeft samen met Lowlands een festivalwebshop gelanceerd: lowlands.bol.com gelanceerd, ook te vinden in de Lowlands-app.
Fiona Vanderbroeck, Marketing Director bij Bol: WWe zijn ontzettend blij dat we onderdeel uitmaken van hét festival van Nederland. Bol heeft een breed festivalassortiment geselecteerd, zoals herbruikbaar campingservies en handige schaduwdoeken in plaats van partytenten die slechts één festival meegaan. Met onze nieuwe pick-up service willen we daarnaast extra gemak bieden voor alle 65.000 Lowlands bezoekers.’
Ook festivaldirecteur Eric van Eerdenburg is blij met de komst van Bol naar Lowlands: ‘Het merk Bol past goed bij ons en de pick-up service is een hele mooie toevoeging voor onze bezoeker. Mijn laatste aankopen op bol waren al behoorlijk festivalproof: een setje rubber ringen voor mijn espresso-potje, nieuwe onderbroeken en een baardtrimmer. Toch vergeet ik ieder jaar wel weer iets wat ik nodig blijk te hebben tijdens mijn meerdaagse verblijf op Lowlands, en met mij waarschijnlijk vele anderen. Ik kijk daarnaast nu al uit naar het feest in Het Magazijn.’
De Festivalwinkel is een samenwerking tussen bol, Mojo en creative marketing agency Playground. Eerder ging Lowlands al een samenwerking aan met Hornbach om de bezoekers te ontlasten. Van het sjouwen van bagage dan.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Puma: Formule-1 coureur Leclerc... 11-10-2024
- Musea Amsterdam lanceren eenduidige... 10-10-2024
- DPG Media en FC Twente verlengen... 04-10-2024
- Essent terug in schaatssport met... 02-10-2024
- Heineken bundelt krachten met ADE26-09-2024
- De Luisterlijn en Beter Horen... 24-09-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing