MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en - managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs.
Sales
![[branded content] COO Bas van lampenlicht.nl: ‘De haalservice hielp ons echt om te groeien!’](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] COO Bas van lampenlicht.nl: ‘De haalservice hielp ons echt om te groeien!’
Ruim 15 jaar geleden verzond lampenlicht.nl vanaf de zolderkamer z’n eerste pakketje. Afgelopen feestdagenperiode haalde PostNL tot wel 4 keer per dag een bomvolle trailer met pakketten op. Hoe ze naar een miljoen pakketten per jaar groeiden? Een kwestie van een goede ondernemersgeest, als je het COO Bas Lemmers vraagt. En een beetje hulp van de PostNL-haalservice.
![[branded content] De non-tech marketeer sterft uit: 5 essentiële tech en data skills](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] De non-tech marketeer sterft uit: 5 essentiële tech en data skills
Moet je kunnen programmeren als marketeer? Gaat AI al ons werk overnemen? Het antwoord is twee keer nee. Maar het scheelt niet veel. AI neemt het werk van marketeers niet over, maar marketeers die AI goed inzetten gaan het wel winnen van marketeers die dat niet doen. En marketeers die zich niet verdiepen in tech, tools & data sterven uit.
![[branded content] InteriorScent werd in no-time razend populair – Hoe hielp een zakelijk PostNL-punt hierbij?](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] InteriorScent werd in no-time razend populair – Hoe hielp een zakelijk PostNL-punt hierbij?
Wat als je meerdere banen een kans hebt gegeven en het is het allemaal net niet? Dan kan je bij de pakken gaan neerzitten. Manon Opdam niet. Ze besluit geurblokjes te verkopen en bouwt daar een webshop voor. En dan gaat het ineens hard. Ze vertelt over hoe ze inmiddels ruim 100 pakketten per dag verstuurt. En hoe ‘haar’ zakelijk PostNL-punt haar daarbij helpt.
![[branded content] Lemon Scented Tea gaat vol voor duurzame merkgroei](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Lemon Scented Tea gaat vol voor duurzame merkgroei
Op de vraag wat dit artikel eigenlijk voor effect moet hebben, antwoordt eigenaar en oprichter van het onvervalste Amsterdamse bureau Lemon Scented Tea Gijsbregt Vijn: ‘Een intrigerende uitnodiging om met ons te sparren over hoe je jouw merk duurzaam, zo lang als mogelijk en in alle momenten in de customer én employee journey kunt laten groeien.’
![[branded content] ‘Het merk is terug van nooit weggeweest’](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] ‘Het merk is terug van nooit weggeweest’
Martijn Jaartsveld is Strategy Director en MT-lid bij mediabureau STROOM. Hij vertelt erover hoe het veelvuldig bekroonde bureau vandaag de dag niet alleen focust op media-advies, maar ook intensief meedenkt met klanten over de groei van het merk.
![[branded content] “We proberen een steeds belangrijker onderdeel te zijn in het werkende leven van de communicatieprofessional”](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] “We proberen een steeds belangrijker onderdeel te zijn in het werkende leven van de communicatieprofessional”
Al meer dan honderd jaar is Media Info Groep specialist in media monitoring. Wat ooit startte als een knipseldienst is nu een full service bureau dat de volledige mediawereld in kaart brengt: zowel print en digitale media, als social media, radio, tv en podcasts.
![[branded content] Gratis webinar Comarch: 'Consument wil niet alleen beloond worden voor transacties, maar ook voor gedrag'](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Gratis webinar Comarch: 'Consument wil niet alleen beloond worden voor transacties, maar ook voor gedrag'
Op 14 maart 2023 organiseert Comarch een gratis Engelstalig webinar over hoe je je als merkeigenaar met het juiste loyaliteitsprogramma kunt onderscheiden van de concurrentie. Een aantal experts gaat daarbij in op de uitkomsten van een uitgebreid onderzoek naar consumenten en merkloyaliteit.
![[branded content] Om deze 3 trends in de bezorgmarkt kun je in 2023 niet meer heen](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Om deze 3 trends in de bezorgmarkt kun je in 2023 niet meer heen
Het onderdeel van e-commerce dat misschien wel de grootste impact heeft op de klantbeleving is de bezorging. De consument wordt op dit gebied steeds mondiger en veeleisender. Voor webshops loont het om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Jan Wijn, oprichter van Trunkrs, deelt zijn visie op de ontwikkelingen in de bezorgmarkt in drie trends.
![[branded content] 3e editie van de Screenforce masterclass TV Masters actueler dan ooit](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] 3e editie van de Screenforce masterclass TV Masters actueler dan ooit
Screenforce, de Nederlandse TV-marketingorganisatie, helpt adverteerders en mediabureaus om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent. Zo biedt Screenforce ook dit jaar weer de masterclass TV Masters aan. Dit is een interactieve training waarin alle facetten voor het inzetten van het medium TV aan de orde komen. De nieuwe TV Masters start op 23 maart 2023.
![[branded content] Social media in 2023: trends & tips](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Social media in 2023: trends & tips
Het stormt in het social media landschap. Platformen als Facebook en Instagram staan onder grote druk van TikTok. Tegelijkertijd blijft ons gebruik toenemen. Wat kunnen we verwachten? Ontdek wat er speelt en krijg tips van expert Sonja Loth.
![[branded content] B2B digital marketing maturity model](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] B2B digital marketing maturity model
Staat marketing binnen jouw B2B organisatie nog in de kinderschoenen? Of zijn jullie al doorgegroeid naar een digital business? B2B marketing is bij veel organisaties nog volop in ontwikkeling. Ontdek de vijf maturity fases in digital marketing.
![[branded content] Leiderschap ‘beyond digital’](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Leiderschap ‘beyond digital’
Wat kunnen we verwachten rondom digitale transformatie in 2023? Jaspar Roos, Founding partner Limpid & Co, neemt je in de nieuwste podcast van Studio Beeckestijn mee in zijn verwachtingen. Ontdek waarom 2023 volgens Jaspar het jaar van het ongemak wordt.
![[branded content] Dit is waarom ook jouw bedrijf een marketingstrategie nodig heeft](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Dit is waarom ook jouw bedrijf een marketingstrategie nodig heeft
Een goede marketingstrategie is essentieel voor het succes van een bedrijf. Een marketingstrategie helpt je om je doelen te bereiken, om je doelgroep te identificeren en om een plan te maken voor hoe je deze doelgroep gaat bereiken.
![[branded content] ‘De app is de ultieme verbindende factor tussen dj en luisteraar’](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] ‘De app is de ultieme verbindende factor tussen dj en luisteraar’
Radiostation Qmusic is meer dan alleen een radiostation. Met spraakmakende programma’s zoals Mattie & Marieke, Het Foute Uur en de Top 40 en acties zoals Het Geluid en de Q-escape room, bindt de zender binnen de doelgroep 20-49 jaar al jaren de meeste luisteraars aan zich. Daarbij mag een app natuurlijk niet ontbreken.
![[branded content] Websitebezoekers identificeren in het cookieloze tijdperk: ‘haal het maximale uit je website-bezoekers’](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Websitebezoekers identificeren in het cookieloze tijdperk: ‘haal het maximale uit je website-bezoekers’
Wat gisteren nog werkte, werkt vandaag niet meer. In een online wereld vol uitdagingen hebben retailmarketeers minder te besteden en moeten zij hun budget slimmer inzetten. Dat kunnen zij doen door hun websitebezoekers nóg beter te identificeren.
![[branded content] Digital Out-of-Home: effectief in het laden van Category Entry Points](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Digital Out-of-Home: effectief in het laden van Category Entry Points
Consumenten worden dagelijks aan ruim 350 reclameboodschappen blootgesteld. Slechts 1,3% daarvan krijgt een plekje in ons brein. Marketeers staan voor de uitdaging om merken te laten groeien en onderscheidende reclameboodschappen te maken. Hoe zorg je ervoor dat de consument aan jouw merk denkt in aankoop-situaties?
![[branded content] Zo zet je de mogelijkheden van Google ads slim in](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Zo zet je de mogelijkheden van Google ads slim in
Ontdek alle ins en outs van Google ads. In de nieuwste podcast aflevering van studio Beeckestijn neemt Peter Maas, expert en docent bij Beeckestijn Business School, je mee in de wereld van Google ads. Wat kan je met Performance Max? En hoe maak je optimaal gebruik van de slimme algoritmes?
![[branded content] Hoe Catawiki nu al weet wat je komend jaar hebben wilt](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Hoe Catawiki nu al weet wat je komend jaar hebben wilt
Niemand kan in de toekomst kijken. Toch weten bedrijven als Catawiki precies wat de consument wil hebben, nog voordat die daar zelf bewust van is. De online marktplaats haalt inspiratie daarvoor uit Ipsos kwalitatief onderzoek naar consumententrends voor 2023. Jan van Diermen, vice president Luxury bij Catawiki, deelt hoe het platform tijdig de trends weet te spotten die impact zullen hebben op de wereld van speciale objecten.
![[branded content] Bij SoLow is het altijd feest](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Bij SoLow is het altijd feest
Sinds een jaar werkt Netprofiler (onderdeel van de LevelUp Group) voor de feestelijke retailer SoLow. Terwijl de focus in de beginfase op het inrichten van de marketplaces én op search lag, is er nu gekozen voor een duidelijke strategie. Die strategie draait om het online en offline volledig omarmen van feestthema’s zoals Oranje, Kerst, Carnaval en Halloween.
![[branded content] Zo gaat het met de online casino markt volgens Ksa Monitoringsrapportage](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Zo gaat het met de online casino markt volgens Ksa Monitoringsrapportage
De Kansspelautoriteit heeft de Monitoringsrapportage online kansspelen gepubliceerd. Hieruit blijkt onder meer dat er ruim een miljoen spelersaccounts geregistreerd staan in Nederland. De markt voor legale online kansspelen is bovendien als behoorlijk stabiel te beschouwen en gemiddeld bedraagt het brutospelresultaat (BSR) 80 miljoen euro. BSR staat hierbij voor de totale inzet met de uitbetaling van prijzen daarop in mindering gebracht.
![[branded content] De vijf belangrijkste digital marketing trends voor 2023](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] De vijf belangrijkste digital marketing trends voor 2023
2022 was een jaar waarin de geopolitieke ontwikkelingen het marketingvak direct raakten. Stijgende (grondstof)prijzen eten je marge op en lange levertijden leggen druk op de klantverwachting. Welke uitdagingen staan ons komend jaar te wachten? Wat verandert er? En welke kansen ontstaan? Kortom, wat zijn de trends voor 2023?
![[branded content] Influencer marketing trends voor 2023](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Influencer marketing trends voor 2023
De white paper van Stellar geeft een gedetailleerd overzicht van de top 10 influencer marketing en social media trends die je moet volgen om je campagnes te optimaliseren en ook in 2023 voorop te blijven lopen.
![[branded content] Waarom klantenbindingsplatformen precies typemachines zijn](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Waarom klantenbindingsplatformen precies typemachines zijn
Volgens Comarch zijn loyaliteitsprogramma's net typemachines. Je hebt de tools in handen om iets schitterends te creëren, maar je moet zelf wel nog het zware werk verzetten.
![[branded content] Pakketjes bezorgen in Nederland wordt steeds populairder](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Pakketjes bezorgen in Nederland wordt steeds populairder
Comfort en gemak zijn de voornaamste redenen voor consumenten om hun bestellingen online te plaatsen. Cijfers tonen dat het aantal bestellingen en ook de waarde van die bestellingen tezamen de afgelopen jaren fors is toegenomen.
![[branded content] Waarom iedereen wint als marketing en klantenservice hun data delen](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Waarom iedereen wint als marketing en klantenservice hun data delen
De klant van nu is kritisch, ongeduldig en veeleisend. Toch kun je haar goed bedienen, door marketing- en klantenservicedata te integreren. Zo verkrijgt marketing meer inzicht in wat de klant verwacht en waar die op aanslaat, en kan klantenservice beter en sneller helpen. Lees hier hoe de vork in de steel zit.
![[branded content] De meerwaarde driehoek van full service mediabureau STROOM](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] De meerwaarde driehoek van full service mediabureau STROOM
Dankzij de recente fusie met De Media Maatschap (DMM) verstevigt het full service mediabureau STROOM niet alleen haar positie op het gebied van centrale media-inkoop, maar kan het haar klanten ook aantoonbare meerwaarde bieden inzake digitale expertise en marketingcommunicatie-advies.
![[branded content] Waarom SMS nog altijd even relevant is](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Waarom SMS nog altijd even relevant is
Toen in december 1992 het eerste sms-bericht werd verzonden, had niemand kunnen voorspellen hoe populair SMS zou worden. In 1993 introduceerde Nokia zijn eerste mobiele telefoon met een sms-functie, maar het bezit van een mobiele telefoon was nog relatief ongebruikelijk. Spoel door naar het volgende decennium en de populariteit van SMS explodeerde, waarbij het gebrek aan volledige toetsenborden op de toenmalige telefoons werd overwonnen met taalkundige innovaties zoals "chattaal".
![[branded content] De vijf bouwstenen van digital marketing strategie](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] De vijf bouwstenen van digital marketing strategie
Hoe is een goede digital marketing strategie opgebouwd? Welke onderdelen mogen niet missen? En wat is eigenlijk het verschil tussen ‘digital marketing’ en ‘marketing’. Bart Meerdink, digital strateeg en partner bij Beeckestijn Business School helpt je op weg.
![[branded content] Premie Autoverzekering blijft stijgen](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Premie Autoverzekering blijft stijgen
Net als vorig jaar zet de stijging van autopremies voort. Waar de gemiddelde premie voor een WA beperkt cascoverzekering vorig jaar al steeg met bijna 5 procent, stijgt de gemiddelde premie dit jaar met 6,8 procent. Dat blijkt uit onderzoek van vergelijkingssite Autoverzekering.nl.
![[branded content] Ga jij beginnen met studeren? Let hier op met jou keuze maken](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Ga jij beginnen met studeren? Let hier op met jou keuze maken
Ben jij net begonnen met studeren en merk je dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt als het gaat om je opleiding? Dan is het tijd om te kijken naar andere opleidingen!
![[branded content] Hoe beïnvloeden B2E-loyaliteitsprogramma's jouw eindklanten?](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Hoe beïnvloeden B2E-loyaliteitsprogramma's jouw eindklanten?
Gelukkig huwelijk, gelukkig leven. Wat heeft dat bekende gezegde gemeen met de werkplek? Iedereen weet dat gelukkige werknemers beter presteren en gemotiveerder blijven om kwalitatieve diensten aan hun klanten te verlenen. Maar hoe bereik je dat?
![[branded content] 3 tips om als marketingprofessional een succesvol sollicitatiegesprek te voeren](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] 3 tips om als marketingprofessional een succesvol sollicitatiegesprek te voeren
Heb je tussen de verscheidene vacatures voor marketing en sales een goede match gezien? Mooi! Dan heb je als het goed is een motivatiebrief en cv verstuurd.
![[branded content] Het juiste MKB-aankoopnetwerk targeten](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Het juiste MKB-aankoopnetwerk targeten
Grote merken die zich richten op het MKB, moeten zich op de juiste mensen richten. Het richten op het juiste inkoopnetwerk van besluitvormers en hun influencers kan doorslaggevend zijn in de uitdagende zakelijke omgeving van vandaag. Insights- en strategy-experts Bérengère Parouty en Maurice Wassen geven advies.
![[branded content] Grip op al je bedrijfsvideo’s: van productie naar strategisch videobeleid](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Grip op al je bedrijfsvideo’s: van productie naar strategisch videobeleid
Bedrijfsvideo’s inzetten voor je marketing? Het is een no-brainer voor de meeste bedrijven. Alleen, haalt de gemiddelde organisatie wel genoeg uit deze video’s? Benut je het volle potentieel van zo’n video - of liever gezegd: alle video’s die je inzet voor je bedrijf - eigenlijk wel? Kort gezegd: weten we eigenlijk wel wat we willen (en doen) met onze video-inzet?
![[branded content] “Hokra brengt mens en merk samen met merkactivatie, promotionele artikelen en marketing executie”](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] “Hokra brengt mens en merk samen met merkactivatie, promotionele artikelen en marketing executie”
Trial stimuleren, verkoop vergroten, NPS scores verhogen, klanten waarderen of een positief merkbeeld creëren. Het zijn slechts enkele vraagstukken waar Hokra voor opdrachtgevers dagelijks aan werkt. Met een goed idee als drijvende kracht en mooie en effectieve merkactivatiecampagnes en promotionele acties als resultaat. “We prikkelen, activeren en regelen. Als het even kan zo duurzaam mogelijk”, aldus Hokra-directeur Martin de Winter.
![[branded content] SMS use cases voor B2B om je bedrijf te laten groeien](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] SMS use cases voor B2B om je bedrijf te laten groeien
Je hebt vast al vaker gehoord over SMS-marketingcampagnes voor consumenten, maar hoe zit het dan eigenlijk met SMS marketing voor B2B? SMS is ook een effectief kanaal om met je zakelijke klanten te communiceren, zodat je relaties kunt opbouwen en informatie kunt aanbieden die helpt bij het nemen van aankoopbeslissingen.
![[branded content] Kamernet opent deuren: hoe XYZ Creative Agency een real life campagne neerzette voor Nederlands grootste verhuurplatform](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Kamernet opent deuren: hoe XYZ Creative Agency een real life campagne neerzette voor Nederlands grootste verhuurplatform
XYZ Creative Agency zette een succesvolle campagne op voor verhuur-platform Kamernet met als pay off ‘Kamernet opent deuren’. Een ideale gelegenheid om met het Rotterdamse bureau en de klant te spreken over het thema ‘real life’. Partner en strateeg Diederik Hoffland van XYZ Creative Agency en Tirza Breederveld van Kamernet vertellen over deze case.
![[branded content] Podcast: ontdek meer over data science](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Podcast: ontdek meer over data science
Hoe complexer en groter de hoeveelheid data binnen jouw organisatie is, hoe meer algoritmes voor jouw data analyses kunnen betekenen. Hoe automatiseer je en hoe begin je? Ontdek dit en meer in dit artikel over data science.
![[branded content] Hoe houden marketingbureau's grip op hun urenregistraties?](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Hoe houden marketingbureau's grip op hun urenregistraties?
Marketeers werken vaak tegelijkertijd aan meerdere projecten, voor verschillende opdrachtgevers. Het maakt het voor hun werkgever lastig om het juiste aantal uren aan de klant te factureren. Voorkom discussies tussen opdrachtgever en opdrachtnemer, door vanaf het begin van een opdracht te werken met een urenregistratie tool.
![[branded content] De invloed van hackers op de online markt](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] De invloed van hackers op de online markt
Vandaag de dag zijn we steeds meer online. Of we nu op zoek zijn naar een goed restaurant, nieuwe kleding gaan kopen of een vliegticket voor onze volgende vakantie willen boeken. Deze ontwikkeling zet zich al een aantal jaren voort, waarbij de invloed van hackers niet onderschat mag worden. Daarom gaan we hier kijken op welke manieren de online markt is beïnvloedt door hackers.
![[branded content] Alles over pricing: van strategie tot psychologische tactieken](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Alles over pricing: van strategie tot psychologische tactieken
Hoe ga je om met de inflatie? Welke pricing strategie hanteer je? En hoe pas je psychologische prijsmethoden toe? In de nieuwe podcast van Studio Beeckestijn vertelt Sebastian Glosemeyer, pricing expert bij Flowresulting, alles over pricing.
![[branded content] Hoe Enreach gericht de markt bewerkt met Marktview](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Hoe Enreach gericht de markt bewerkt met Marktview
Heb je een 360 graden klant- en marktbeeld, dan weet je wat je marktaandeel is, waar in de markt je het goed doet en waar nog groeikansen liggen.
![[branded content] Guts&Glorious neemt je mee op reis met Tea of Life](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Guts&Glorious neemt je mee op reis met Tea of Life
Guts&Glorious heeft het theemerk Tea of Life gerestyled vanuit het verhaal achter het merk. Jeanine Robbe, Sales & Marketing Director bij Axxent Masters in Tea BV, en Heidi Boersma, Creative Director/Partner van het verantwoordelijke designbureau Guts&Glorious, kijken samen terug op een uitdagend en interessant project met een prachtig resultaat.
- AlgemeenNieuws #haalhetnietinjebol: oproep...Nieuws Top 100 Adverteerders 2023 van...Nieuws DOSSIER Als merk de barricades op!...Nieuws [branded content] De non-tech...Nieuws Sanquin en Kinepolis vragen...Nieuws One Hundred maakt van WC-bezoek...
- B2BNieuws DDMA publiceert visierapport over...Nieuws [branded content] COO Bas van...Nieuws Nominaties SAN ABC Accenten 2022Weblog Column SXSW 2023: AI, interactieve...Weblog Column omarm de tijd variabele Nieuws Hoe zet je als B2B-bedrijf een heel...
- BureausNieuws Nieuwe campagne HalloStroom stelt...Nieuws Haarlem Campus kiest Continews Nieuws Swapfiets lanceert internationale...Nieuws New York Pizza kiest For You AgencyNieuws SAN nominaties: Bavaria, TBWA, Fama...Nieuws De Oude Kerk lanceert nieuwe website
- ContentmarketingNieuws Havas+Lemz lanceert Havas PlayNieuws Kledingmerk geeft woningisolatie wegWeblog [Marketing the Rainbow #31] Unilever...Nieuws 13 miljoen kijkers voor...Nieuws Bureau ContentKiosk biedt content...Nieuws 'Nederlanders willen dat uitvaart...
- DesignWeblog Column Skoda, koploper in marketing...Nieuws Citroën 2CV rijdt zo Playmobil inNieuws Cameranu introduceert nieuwe...Nieuws ICS introduceert nieuwe huisstijl Weblog [column] Stilte op zijn Frans Weblog [column] De schreeuw om hulp van Van...
- Food en RetailNieuws Taartenfluisteraar Siemon de Jong...Nieuws Sultana vernieuwt receptuur en...Nieuws Aldi belooft een net zo vrolijk maar...Weblog Hoe duurzaam zijn de merken in de...Nieuws Vereniging E-Commerce Nederland...Nieuws [CBS] 'Aantal rokers aanzienlijk...
- MediaNieuws Kijken, lezen en luisteren in...Nieuws Bindinc zet favoriete binge-series...Nieuws Spotler Group neemt Wireless...Nieuws Metropole Orkest verblijdt ook op...Nieuws TV-reclamemarkt groeit naar 977...Nieuws Tinka: betalen met eerste DOOH...
- Online MarketingNieuws Onderzoek: grote discrepantie B2B...Weblog [column] Digital Cleanup Day: 4...Nieuws Interpolis komt met vervolg op...Nieuws Salesforce lanceert Einstein GPTNieuws Rechtbank Amsterdam tikt Facebook op...Nieuws Notitieblok Nederlandse delegatie...
- SponsoringNieuws Cannondale official bike partner KNVBNieuws Lidl wordt Official Partner van Uefa...Nieuws Vogelbescherming bundelt krachten...Nieuws Muziekfestival DGTL vergroot focus...Nieuws Campagne KNVB en Mitsubishi Electric...Nieuws DP World Tour en Fortinet sponsor...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
Laatste Nieuws
- DDMA publiceert visierapport over... 21-03-2023
- [branded content] COO Bas van... 21-03-2023
- Nominaties SAN ABC Accenten 202220-03-2023
- Hoe zet je als B2B-bedrijf een heel... 16-03-2023
- TNO merk- en werkcampagne:... 15-03-2023
- 'De Volksbank meet ook op vertrouwen... 14-03-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- Toon alle events »