MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en - managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs.
Sales
![[branded content] Omoda ervaart met het heen- & teruglabel van PostNL dubbel gemak](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Omoda ervaart met het heen- & teruglabel van PostNL dubbel gemak
Wat als je verzendlabel ook het retourlabel is? Dat is gemak voor je klant: die hoeft niks te printen of te plakken en levert zijn pakket in no-time in.
![[branded content] Conversational marketing rocks!](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Conversational marketing rocks!
Natuurlijk draait het bij contentmarketing vooral om één ding: kwalitatieve content. Toch is het tegenwoordig misschien nog wel een grotere uitdaging om je content bij je doelgroep te krijgen, zoals het rockband Within Temptation wel is gelukt met behulp van een uitgekiende conversational marketing-strategie in samenwerking met CM.com.
![[branded content] Podcast: zo zet je stappen naar betere recruitment marketing](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Podcast: zo zet je stappen naar betere recruitment marketing
Het vinden, aantrekken en behouden van de juiste mensen is voor organisaties dé belangrijkste strategische pijler voor komende jaren. Ontdek hoe je een sterk employer brand ontwerpt en een duidelijk recruitment proces ontwikkelt.
![[branded content] Van tevreden medewerkers naar trotse medewerkers dankzij effectieve communicatie](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Van tevreden medewerkers naar trotse medewerkers dankzij effectieve communicatie
Nog vaak worden kerst- en eindejaarsgeschenken gegeven zonder daar echt goed over na te denken. Zonde vinden ze bij Hokra. Zij geloven namelijk dat dit bij uitstek een communicatiemoment is waarmee je klanten én medewerkers kunt verrassen.
![[branded content] Toekomstige generatie draagt bij aan onderscheidende campagne van Toyota & Mediahuis](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Toekomstige generatie draagt bij aan onderscheidende campagne van Toyota & Mediahuis
Als innovatief en duurzaam merk brengt Toyota huidige en nieuwe generaties verder. Nu én in de (nabije) toekomst. Het automerk zorgt voor mobiliteit van jong & oud en doet dat het liefst met zo min mogelijk belasting voor het milieu. Aan MHX, de creatieve studio van Mediahuis, de taak om dit te vertalen naar een branded content campagne.
![[branded content] Factoren waar je op moet letten bij relatiegeschenken](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Factoren waar je op moet letten bij relatiegeschenken
Sommige mensen denken bij relatiegeschenken nog steeds aan een blocnootje en een pennetje, maar jullie echte marketingkenners weten wel beter natuurlijk. Voor jullie is het een uitgemaakte zaak dat relatiegeschenken ook een bijdrage kunnen leveren aan de groei van het merk.
![[branded content] Schiet jij raak met je productlaunch of wordt het een losse flodder?](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Schiet jij raak met je productlaunch of wordt het een losse flodder?
Die belangrijke productlaunch: ben jij er klaar voor? Weet je ook…. wie er op zit te wachten?
![[branded content] Door de ogen van je doelgroep: van visual attention naar marketingstrategie](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Door de ogen van je doelgroep: van visual attention naar marketingstrategie
Schiphol is meer dan alleen een luchthaven. Het is een plek waar uitgelaten vakantiegangers in de stemming komen, waar zakenreizigers zich voorbereiden op hun volgende vergadering, en waar drukke gezinnen nog snel de laatste reisbenodigdheden inslaan. En van al die verschillende passagiers is er een schat aan data beschikbaar. Dan praat je niet alleen over leeftijd en gender, maar ook over reisintentie en voorspelbare looproutes. Combineer deze gegevens met jaarlijks eye-tracking onderzoek, en je kunt de waarde van je media-inzet steeds preciezer bepalen.
![[branded content] 3 grote voordelen van een headless CMS](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] 3 grote voordelen van een headless CMS
Headless content management systemen bestormen de digitale wereld. Steeds meer webshops omarmen deze systemen, vanwege de kracht en flexibiliteit die ze bieden. Dat maakt het makkelijker dan ooit om effectieve content op de juiste plek te krijgen. Als jouw organisatie met headless bezig is, ben je zeker niet de enige. Maar hoe ondersteunt een CMS zonder interface je contentbeheer? En welke voordelen biedt het voor jouw team?
![[branded content] Wat zijn de belangrijkste customer experience trends van 2023?](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Wat zijn de belangrijkste customer experience trends van 2023?
Het menselijk wordt menselijke nóg belangrijker om je te onderscheiden. Van relatiemodellen tot de laatste kans voor klantfeedback. Ontdek in het customer experience trendrapport de belangrijkste trends voor 2023.
![[branded content] Copywriting met AI: schrijf geen 13 in een dozijn teksten](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Copywriting met AI: schrijf geen 13 in een dozijn teksten
“Dan zet je het toch even in ChatGPT?”. Volgens mij is het de meest gebruikte zin als het gaat om AI. Want het is zó makkelijk. Ondanks dat tekst gegenereerd door AI nog zo overtuigend kan zijn, kan AI ook heel overtuigend foutief zijn. Niet voor niets waarschuwt Amy Webb in haar talk bij SXSW voor de overvloed aan slechte of foutieve informatie die we in rap tempo met AI kunnen generen.
![[branded content] STROOM: Korte lijnen, lange relaties](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] STROOM: Korte lijnen, lange relaties
Matthijs Kloezeman en Marieke van den Hoek zijn verantwoordelijk voor de klanten van mediabureau STROOM. In hun visie staat een goede relatie tussen merk en mediabureau centraal voor groei.
![[branded content] Winkelbezoek Wibra significant gestegen dankzij always-on DOOH campagne](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Winkelbezoek Wibra significant gestegen dankzij always-on DOOH campagne
Ze zijn niet weg te denken uit het straatbeeld, de (Digital) Out-Of-Home campagnes van Global Nederland. Abri’s of digitale schermen, lokaal, landelijk of internationaal, Global maakt campagnes op maat voor elke klant. Exclusief voor MarketingTribune biedt Global een kijkje in de keuken aan de hand van een aantal klantcases. Deze keer kijken we naar de succesvolle samenwerking tussen Global en discounter Wibra.
![[branded content] 7 redenen waarom post onmisbaar is in je marketingstrategie](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] 7 redenen waarom post onmisbaar is in je marketingstrategie
Wist je dat je iedere dag 6.000 tot 10.000 reclameboodschappen ziet? Grote kans van niet. We scrollen razendsnel door Instagram en zappen zo vlot van het ene naar het andere programma, dat we niet eens doorhebben hoeveel reclame we zien. Wat nog wel opvalt tussen die stroom aan boodschappen? Een klepperende brievenbus en post die op je deurmat valt.
![[branded content] Influencer Marketing nooit meer hetzelfde door AI](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Influencer Marketing nooit meer hetzelfde door AI
Geen vorm van marketing ontwikkelt zich zo snel als influencer marketing. Alleen al het in rap tempo veranderende social media landschap en de groeiende populariteit van creators maakt dat we als specialisten altijd aan moeten staan. En open moeten staan voor continue verandering. I love it.
![[branded content] Waarom je juist nu impact kunt maken met strategisch voorraadbeheer](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Waarom je juist nu impact kunt maken met strategisch voorraadbeheer
Zeg je ‘voorraadbeheer’, dan denken velen waarschijnlijk al lang niet meer aan een stoffig kantoortje ergens in het magazijn, waar dagelijks handmatig orders worden gemaakt. Het belang van het onderwerp wordt door steeds meer bedrijven echt onderkend en omarmd, zien Peter Bocken en Jan Kraaijeveld van Slimstock.
![[branded content] Redkiwi neemt The Stardusters over: Rotterdamse bureaus bundelen krachten](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Redkiwi neemt The Stardusters over: Rotterdamse bureaus bundelen krachten
Digital agency Redkiwi lijft het strategie & creatie bureau The Stardusters in. Beide bedrijven gaan verder als één bedrijf in één kantoor. The Stardusters zullen als label blijven bestaan binnen Redkiwi.
![[branded content] De zwarte spiegel van personalisatie](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] De zwarte spiegel van personalisatie
Hypertargeting is meestal een krachtig marketinginstrument, maar als het misgaat kan het ook tegen je werken. Bedenk goed welke boodschap je precies wilt afgeven.
![[branded content] Van attributiemodellen naar Media Mix Modeling](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Van attributiemodellen naar Media Mix Modeling
Mede dankzij de complexiteit van de customer journey en de leger wordende cookie-pot blijft het een uitdaging om de effectiviteit van marketinginspanningen te meten. Welke mogelijkheden biedt Machine learning en AI? En hoe speel je slim in op ontwikkelingen als Media Mix Modeling (MMM)?
![[branded content] Waarom WhatsApp onmisbaar is in jouw marketingstrategie](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Waarom WhatsApp onmisbaar is in jouw marketingstrategie
Elke dag worden gebruikers platgebombardeerd met advertenties en nieuwsbrieven. Vaak gaan ze hun doel voorbij: opt-outs zijn hoog, open-rates zijn laag, klanten scrollen zo langs jouw advertenties en in het ergste geval belanden je berichten direct in de prullenbak. Maar door WhatsApp op te nemen in je marketingstrategie vergroot je jouw kansen op succes. Hoe? Door echt in gesprek te gaan met klanten, op de plek waar ze zich bevinden.
![[branded content] De luchthaven als micromedium](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] De luchthaven als micromedium
Miljoenen bezoekers en flitsende displays – dus waarom zou je de luchthaven als micromedium gebruiken?
![[branded content] ‘Online en offline zijn als dans en muziek; het moet één geheel vormen om er iets moois van te maken’](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] ‘Online en offline zijn als dans en muziek; het moet één geheel vormen om er iets moois van te maken’
Vincent Marquenie is Digital Lead bij STROOM, het bureau waar De Media Maatschap onlangs in opging. Hij houdt zich bezig met het online gedeelte van het mediavak.
![[branded content] Hoe kies je het juiste verdienmodel voor jouw bedrijf?](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Hoe kies je het juiste verdienmodel voor jouw bedrijf?
Het verdienmodel is één van de belangrijkste onderdelen van je bedrijf. Het geeft namelijk aan op welke manier je bedrijf inkomsten genereert. Zonder deze inkomsten kan je bedrijf niet op een gezonde manier voortbestaan. Verdienmodellen komen voor in verschillende soorten. Welk verdienmodel het beste bij jouw bedrijf past, hangt vooral af van je businessmodel, branche en concurrentie.
![[branded content] In Nederland is een maaltijd niet voor iedereen vanzelfsprekend](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] In Nederland is een maaltijd niet voor iedereen vanzelfsprekend
Een lege koelkast. Weer zonder een warme maaltijd naar bed. Voor ruim 400.000 mensen in Nederland is dit de dagelijkse realiteit. Door de inflatie en stijgende vaste lasten blijft er bij veel mensen te weinig geld over voor een behoorlijke maaltijd. Het Rode Kruis ziet dan ook de vraag om voedselhulp verder stijgen.
![[branded content] Nieuwe features chat apps biedt marketeer ongekende conversatiemogelijkheden](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Nieuwe features chat apps biedt marketeer ongekende conversatiemogelijkheden
Conversational marketing, het als merk/bedrijf in gesprek zijn met de consument, gebeurt nu in eerste instantie nog veelal op basis van email, op websites via live chat en via chatbots. De nieuwe features van chat apps zoals WhatsApp, Facebook Messenger en binnenkort waarschijnlijk ook Instagram DM, bieden echter veel meer en succesvollere conversatiemogelijkheden voor de marketeer. Customer experience specialist CM.com belicht de voordelen ervan.
![[branded content] COO Bas van lampenlicht.nl: ‘De haalservice hielp ons echt om te groeien!’](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] COO Bas van lampenlicht.nl: ‘De haalservice hielp ons echt om te groeien!’
Ruim 15 jaar geleden verzond lampenlicht.nl vanaf de zolderkamer z’n eerste pakketje. Afgelopen feestdagenperiode haalde PostNL tot wel 4 keer per dag een bomvolle trailer met pakketten op. Hoe ze naar een miljoen pakketten per jaar groeiden? Een kwestie van een goede ondernemersgeest, als je het COO Bas Lemmers vraagt. En een beetje hulp van de PostNL-haalservice.
![[branded content] De non-tech marketeer sterft uit: 5 essentiële tech en data skills](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] De non-tech marketeer sterft uit: 5 essentiële tech en data skills
Moet je kunnen programmeren als marketeer? Gaat AI al ons werk overnemen? Het antwoord is twee keer nee. Maar het scheelt niet veel. AI neemt het werk van marketeers niet over, maar marketeers die AI goed inzetten gaan het wel winnen van marketeers die dat niet doen. En marketeers die zich niet verdiepen in tech, tools & data sterven uit.
![[branded content] InteriorScent werd in no-time razend populair – Hoe hielp een zakelijk PostNL-punt hierbij?](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] InteriorScent werd in no-time razend populair – Hoe hielp een zakelijk PostNL-punt hierbij?
Wat als je meerdere banen een kans hebt gegeven en het is het allemaal net niet? Dan kan je bij de pakken gaan neerzitten. Manon Opdam niet. Ze besluit geurblokjes te verkopen en bouwt daar een webshop voor. En dan gaat het ineens hard. Ze vertelt over hoe ze inmiddels ruim 100 pakketten per dag verstuurt. En hoe ‘haar’ zakelijk PostNL-punt haar daarbij helpt.
![[branded content] Lemon Scented Tea gaat vol voor duurzame merkgroei](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Lemon Scented Tea gaat vol voor duurzame merkgroei
Op de vraag wat dit artikel eigenlijk voor effect moet hebben, antwoordt eigenaar en oprichter van het onvervalste Amsterdamse bureau Lemon Scented Tea Gijsbregt Vijn: ‘Een intrigerende uitnodiging om met ons te sparren over hoe je jouw merk duurzaam, zo lang als mogelijk en in alle momenten in de customer én employee journey kunt laten groeien.’
![[branded content] ‘Het merk is terug van nooit weggeweest’](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] ‘Het merk is terug van nooit weggeweest’
Martijn Jaartsveld is Strategy Director en MT-lid bij mediabureau STROOM. Hij vertelt erover hoe het veelvuldig bekroonde bureau vandaag de dag niet alleen focust op media-advies, maar ook intensief meedenkt met klanten over de groei van het merk.
![[branded content] “We proberen een steeds belangrijker onderdeel te zijn in het werkende leven van de communicatieprofessional”](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] “We proberen een steeds belangrijker onderdeel te zijn in het werkende leven van de communicatieprofessional”
Al meer dan honderd jaar is Media Info Groep specialist in media monitoring. Wat ooit startte als een knipseldienst is nu een full service bureau dat de volledige mediawereld in kaart brengt: zowel print en digitale media, als social media, radio, tv en podcasts.
![[branded content] Gratis webinar Comarch: 'Consument wil niet alleen beloond worden voor transacties, maar ook voor gedrag'](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Gratis webinar Comarch: 'Consument wil niet alleen beloond worden voor transacties, maar ook voor gedrag'
Op 14 maart 2023 organiseert Comarch een gratis Engelstalig webinar over hoe je je als merkeigenaar met het juiste loyaliteitsprogramma kunt onderscheiden van de concurrentie. Een aantal experts gaat daarbij in op de uitkomsten van een uitgebreid onderzoek naar consumenten en merkloyaliteit.
![[branded content] Om deze 3 trends in de bezorgmarkt kun je in 2023 niet meer heen](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Om deze 3 trends in de bezorgmarkt kun je in 2023 niet meer heen
Het onderdeel van e-commerce dat misschien wel de grootste impact heeft op de klantbeleving is de bezorging. De consument wordt op dit gebied steeds mondiger en veeleisender. Voor webshops loont het om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Jan Wijn, oprichter van Trunkrs, deelt zijn visie op de ontwikkelingen in de bezorgmarkt in drie trends.
![[branded content] 3e editie van de Screenforce masterclass TV Masters actueler dan ooit](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] 3e editie van de Screenforce masterclass TV Masters actueler dan ooit
Screenforce, de Nederlandse TV-marketingorganisatie, helpt adverteerders en mediabureaus om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent. Zo biedt Screenforce ook dit jaar weer de masterclass TV Masters aan. Dit is een interactieve training waarin alle facetten voor het inzetten van het medium TV aan de orde komen. De nieuwe TV Masters start op 23 maart 2023.
![[branded content] Social media in 2023: trends & tips](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Social media in 2023: trends & tips
Het stormt in het social media landschap. Platformen als Facebook en Instagram staan onder grote druk van TikTok. Tegelijkertijd blijft ons gebruik toenemen. Wat kunnen we verwachten? Ontdek wat er speelt en krijg tips van expert Sonja Loth.
![[branded content] B2B digital marketing maturity model](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] B2B digital marketing maturity model
Staat marketing binnen jouw B2B organisatie nog in de kinderschoenen? Of zijn jullie al doorgegroeid naar een digital business? B2B marketing is bij veel organisaties nog volop in ontwikkeling. Ontdek de vijf maturity fases in digital marketing.
![[branded content] Leiderschap ‘beyond digital’](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Leiderschap ‘beyond digital’
Wat kunnen we verwachten rondom digitale transformatie in 2023? Jaspar Roos, Founding partner Limpid & Co, neemt je in de nieuwste podcast van Studio Beeckestijn mee in zijn verwachtingen. Ontdek waarom 2023 volgens Jaspar het jaar van het ongemak wordt.
![[branded content] Dit is waarom ook jouw bedrijf een marketingstrategie nodig heeft](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Dit is waarom ook jouw bedrijf een marketingstrategie nodig heeft
Een goede marketingstrategie is essentieel voor het succes van een bedrijf. Een marketingstrategie helpt je om je doelen te bereiken, om je doelgroep te identificeren en om een plan te maken voor hoe je deze doelgroep gaat bereiken.
![[branded content] ‘De app is de ultieme verbindende factor tussen dj en luisteraar’](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] ‘De app is de ultieme verbindende factor tussen dj en luisteraar’
Radiostation Qmusic is meer dan alleen een radiostation. Met spraakmakende programma’s zoals Mattie & Marieke, Het Foute Uur en de Top 40 en acties zoals Het Geluid en de Q-escape room, bindt de zender binnen de doelgroep 20-49 jaar al jaren de meeste luisteraars aan zich. Daarbij mag een app natuurlijk niet ontbreken.
![[branded content] Websitebezoekers identificeren in het cookieloze tijdperk: ‘haal het maximale uit je website-bezoekers’](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Websitebezoekers identificeren in het cookieloze tijdperk: ‘haal het maximale uit je website-bezoekers’
Wat gisteren nog werkte, werkt vandaag niet meer. In een online wereld vol uitdagingen hebben retailmarketeers minder te besteden en moeten zij hun budget slimmer inzetten. Dat kunnen zij doen door hun websitebezoekers nóg beter te identificeren.
![[branded content] Digital Out-of-Home: effectief in het laden van Category Entry Points](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Digital Out-of-Home: effectief in het laden van Category Entry Points
Consumenten worden dagelijks aan ruim 350 reclameboodschappen blootgesteld. Slechts 1,3% daarvan krijgt een plekje in ons brein. Marketeers staan voor de uitdaging om merken te laten groeien en onderscheidende reclameboodschappen te maken. Hoe zorg je ervoor dat de consument aan jouw merk denkt in aankoop-situaties?
![[branded content] Zo zet je de mogelijkheden van Google ads slim in](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Zo zet je de mogelijkheden van Google ads slim in
Ontdek alle ins en outs van Google ads. In de nieuwste podcast aflevering van studio Beeckestijn neemt Peter Maas, expert en docent bij Beeckestijn Business School, je mee in de wereld van Google ads. Wat kan je met Performance Max? En hoe maak je optimaal gebruik van de slimme algoritmes?
![[branded content] Hoe Catawiki nu al weet wat je komend jaar hebben wilt](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Hoe Catawiki nu al weet wat je komend jaar hebben wilt
Niemand kan in de toekomst kijken. Toch weten bedrijven als Catawiki precies wat de consument wil hebben, nog voordat die daar zelf bewust van is. De online marktplaats haalt inspiratie daarvoor uit Ipsos kwalitatief onderzoek naar consumententrends voor 2023. Jan van Diermen, vice president Luxury bij Catawiki, deelt hoe het platform tijdig de trends weet te spotten die impact zullen hebben op de wereld van speciale objecten.
- AlgemeenNieuws Nicolette Kluijver op e-motor voor...Nieuws In welk Europees land betaal je het...Nieuws [branded content] Omoda ervaart met...Nieuws #rekenafmetfraude maakt klanten ABN...Nieuws Discussie over beschadigde Russische...Nieuws [onderzoek] Waarschuwing bij...
- B2BNieuws Objective Platform wordt derde...Nieuws Willemsens (Disney): ‘Experimenteer...Nieuws Cybersecuritybedrijf Darktrace...Nieuws Strategische denkers 11: Goede...Nieuws Markteffect: 'Humor in marketing:...Nieuws Winnaars Student Company van het...
- BureausNieuws Sharon Löwensteijn en Victor-Jan...Nieuws Randstad Nederland vraagt om...Nieuws Serge Steijn partner bij Open NowNieuws David Schotting en Fouad El Hamdaoui...Nieuws [interview] Merkstrateeg Hoes...Nieuws Make-upmerk Essence gebruikt Roblox...
- ContentmarketingNieuws Publiekscampagne om goed doel in...Nieuws Snickers zet YouTube-serie in om...Nieuws Penelope Cruz in reclamecampagne...Weblog [Marketing the Rainbow #35b]...Nieuws DOSSIER CONTENTMARKETING Unravel:...Nieuws DOSSIER CONTENTMARKETING 7 vragen...
- DesignWeblog [column] Onbeminde innovatieWeblog Column Branding by design: wie toont...Nieuws Renault lanceert virtuele 3D-winkelNieuws Renault Twingo: hoe design mede het...Nieuws Kröller-Müller Museum: back to the...Nieuws RTL introduceert nieuwe visuele...
- Food en RetailWeblog De nieuwe Pensioenwet is nog een...Nieuws Consumentenbond: Prijsverschil met...Nieuws C&A opent vernieuwde winkel als...Nieuws Fast Fruit ambieert leiderschap...Nieuws Lidl verlaagt structureel de prijzen...Weblog [column] Onmisbaar
- MediaNieuws NSMBL lanceert De GroepsApp Nieuws Mats Brandt treedt af als CEO van...Nieuws Programmas publieke omroep krijgen...Weblog Top 5-TikTok-trends:...Nieuws Envison Racing en Cartoon Network...Nieuws Online bezoeken Video On Demand...
- Online MarketingWeblog [column] Webshops en seo: wie niet...Nieuws Pega lanceert GenAI met 20 nieuwe...Nieuws [onderzoek] Vijf jaar AVG: balans...Nieuws Apple TV gebruikt muziek met...Nieuws 2,2 miljoen Nederlanders slachtoffer...Nieuws Nederlandse bestedingen digital...
- SponsoringNieuws Moederbedrijf Nivea gaat 5-jarig...Nieuws Vodafone toont digitaal kunstwerk...Nieuws Heineken verlengt sponsorcontract...Nieuws TP Vision hoofdsponsor FC Barcelona Nieuws Herbalife verlengt samenwerking met...Nieuws Holla legal tax Official Supplier...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Greenpeace noemt Rabobank trotse sponsor van natuurverwoesting
- Jorn -de Grote Beer- is gevallen
- Amsterdam Centraal kiest Tosti Creative voor nieuwe...
- T-Mobile lanceert TikTok campagne om gebarentaal te leren
- Contentmarketingbureau iMediate neemt ZB over
- Nieuwe wervingscampagne Leger des Heils laat rauwe...
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
Laatste Nieuws
- Sharon Löwensteijn en Victor-Jan... 01-06-2023
- Randstad Nederland vraagt om... 01-06-2023
- Serge Steijn partner bij Open Now01-06-2023
- David Schotting en Fouad El Hamdaoui... 01-06-2023
- [interview] Merkstrateeg Hoes... 01-06-2023
- Make-upmerk Essence gebruikt Roblox... 31-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres
- Toon alle events »