Mediatic en Contentleaders gaan samenwerken
- B2b
- 1 mrt 2016 @ 14:35
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - MarketingautomationContentLeadgenerator
- 1 mrt 2016 @ 14:35
- Redactie B2B
Contentmarketingbureau Mediatic uit Amsterdam en marketingautomationbureau Contentleaders uit Amersfoort gaan een strategische samenwerking aan. Samen bieden de bureaus marketing voor b2b-bedrijven, waarbij zij zich variabel laten belonen op salesleads. Met deze ongewone, volledig transparante dienstverlening stellen de bureaus een nieuwe norm in marketing.
Contentleaders is opgericht in 2015 en houdt zich bezig met contentconsultancy en marketingautomation. Het bureau bestaat uit zes marketingprofessionals uit verschillende disciplines en laat zich graag op succes afrekenen. De propositie van Contentleaders sluit naadloos aan bij die van Mediatic (twaalf FTE), dat zich altijd al variabel laat belonen voor haar PR-werkzaamheden en content creëert met als doel deze te laten converteren binnen een marketingautomation-omgeving.
Pay as you grow
De dienstverlening die de beide bureaus in het partnership aanbieden, richt zich volledig op het genereren van sales qualified leads, ofwel: pay as you grow. Marketingautomation maakt de resultaten volledig meetbaar en inzichtelijk. ‘Uiteindelijk doen bedrijven aan marketing om nieuwe klanten te werven. Wij waren al enige tijd op zoek naar een propositie waarbij we zover konden gaan om de klantdroom waar te maken’, zegt Dennis Mensink, oprichter van Mediatic. Contentleaders-oprichter Robert van Geenhuizen: ‘We combineren samen strategie, techniek, design, creatie en distributie. Veel bedrijven hebben potentie te groeien dankzij onze nieuwe dienstverlening.”
Geoliede machine
Op een moment dat Mediatic zich nadrukkelijker toelegde op marketing automation, zijn de marketeers nader in contact getreden. ‘We merkten al snel dat we complementair aan elkaar waren en samen iets krachtigs in handen hadden’, zegt Mensink. ‘Robert en zijn collega’s hebben iets heel bijzonders neergezet en een geoliede machine gebouwd. Samen integreren we diverse diensten die vandaag de dag tot mooie successen leiden voor B2B-bedrijven.’
Journalistiek DNA
Van Geenhuizen ziet in de contentcreatie- en PR-activiteiten van Mediatic een interessante toevoeging aan de dienstverlening van Contentleaders. ‘Ik was al even op zoek naar een bureau dat de kwaliteit van de content kon waarborgen. Het journalistieke DNA van Mediatic helpt daarbij.’ Mediatic heeft de afgelopen jaren een stevige portefeuille opgebouwd in met name de financiele en zakelijke dienstverlening. Daar ligt ook de focus ligt van Contentleaders.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bidfood introduceert eigen commerce media netwerk
- De marketingtransfers van week 17, 2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor gerichte B2B-advertenties
- Spotler neemt Lets Get Digital over
- Stef de Reeder van ABN Amro: 'Marketing is veel meer dan...
- Wing Cheung op Nima Marketing Day: 'Van onenightstand...
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 18,... 09-05-2025
- Nima Marketing Day: 'De haven van... 06-05-2025
- Nederlandse bedrijven bouwen samen... 06-05-2025
- De marketingtransfers van week 17,... 02-05-2025
- Bidfood introduceert eigen commerce... 01-05-2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor... 01-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management