Mediatic en Contentleaders gaan samenwerken
- B2b
- 1 mrt 2016 @ 14:35
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - MarketingautomationContentLeadgenerator
- 1 mrt 2016 @ 14:35
- Redactie B2B
Contentmarketingbureau Mediatic uit Amsterdam en marketingautomationbureau Contentleaders uit Amersfoort gaan een strategische samenwerking aan. Samen bieden de bureaus marketing voor b2b-bedrijven, waarbij zij zich variabel laten belonen op salesleads. Met deze ongewone, volledig transparante dienstverlening stellen de bureaus een nieuwe norm in marketing.
Contentleaders is opgericht in 2015 en houdt zich bezig met contentconsultancy en marketingautomation. Het bureau bestaat uit zes marketingprofessionals uit verschillende disciplines en laat zich graag op succes afrekenen. De propositie van Contentleaders sluit naadloos aan bij die van Mediatic (twaalf FTE), dat zich altijd al variabel laat belonen voor haar PR-werkzaamheden en content creëert met als doel deze te laten converteren binnen een marketingautomation-omgeving.
Pay as you grow
De dienstverlening die de beide bureaus in het partnership aanbieden, richt zich volledig op het genereren van sales qualified leads, ofwel: pay as you grow. Marketingautomation maakt de resultaten volledig meetbaar en inzichtelijk. ‘Uiteindelijk doen bedrijven aan marketing om nieuwe klanten te werven. Wij waren al enige tijd op zoek naar een propositie waarbij we zover konden gaan om de klantdroom waar te maken’, zegt Dennis Mensink, oprichter van Mediatic. Contentleaders-oprichter Robert van Geenhuizen: ‘We combineren samen strategie, techniek, design, creatie en distributie. Veel bedrijven hebben potentie te groeien dankzij onze nieuwe dienstverlening.”
Geoliede machine
Op een moment dat Mediatic zich nadrukkelijker toelegde op marketing automation, zijn de marketeers nader in contact getreden. ‘We merkten al snel dat we complementair aan elkaar waren en samen iets krachtigs in handen hadden’, zegt Mensink. ‘Robert en zijn collega’s hebben iets heel bijzonders neergezet en een geoliede machine gebouwd. Samen integreren we diverse diensten die vandaag de dag tot mooie successen leiden voor B2B-bedrijven.’
Journalistiek DNA
Van Geenhuizen ziet in de contentcreatie- en PR-activiteiten van Mediatic een interessante toevoeging aan de dienstverlening van Contentleaders. ‘Ik was al even op zoek naar een bureau dat de kwaliteit van de content kon waarborgen. Het journalistieke DNA van Mediatic helpt daarbij.’ Mediatic heeft de afgelopen jaren een stevige portefeuille opgebouwd in met name de financiele en zakelijke dienstverlening. Daar ligt ook de focus ligt van Contentleaders.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing