SAN Next Merkenbouwer-nominaties gevraagd!
- B2b
- 13 jan 2022 @ 11:32
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- AwardsBrandingMerken
- 13 jan 2022 @ 11:32
- Redactie MarketingTribune
SAN roept alle CMO’s, marketingmanagers, brandmanagers van adverteerders en de strategen en account directors van bureaus op om kandidaten voor te dragen voor de SAN Next Merkenbouwer 2021.
De voordrachten kunnen tot 1 maart 2022 met een korte motivatie (één persoon per merk/adverteerder) worden gemaild aan SAN-directeur, Jeroen van den Brink: jeroen@sanaccent.nl.
SAN maakt op 3 maart op basis van de harde criteria de uiteindelijke lijst met kandidaten.
Wat zijn de voorwaarden voor de SAN Next Merkenbouwer-nominaties?
Kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal zeven jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland. Verder zijn de onderstaande criteria van belang:
-Werkt de kandidaat aan een onderscheidend merk en/of een merk dat een belangrijke groei heeft doorgemaakt?
-Heeft de kandidaat een aantoonbare bijdrage geleverd aan het bouwen van het merk:
- met creativiteit en/of innovatie
- door zorg te dragen voor excellente executie
- door zich in het proces sterk te maken voor het merk, dan wel zich als merkgeweten op te stellen
-Maakt de kandidaat een veelbelovende leercurve door?
-Wordt dit gestaafd door testimonials/referenties van manager en bureau?
JURY SAN NEXT MERKENBOUWER
René Repko, voorzitter en onafhankelijk marketing- en retailexpert
Janko Klaeijsen van Top of Minds
Ine Stultjens van Auping en SAN Adverteerder van het Jaar 2020
Caroline van Turennout van Zeeman, winnaar SAN Consistent Accent 2020
Charley Peereboom van We are Blossom/GroupM en Next VEA Legend Yvette Belt-Beekman van KPN en secretaris/vicevoorzittervan SAN-bestuur
Els Versluis van Abbot Kinney’s/Wessanen en SAN Next Merkenbouwer 2020
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing