SAN Next Merkenbouwer-nominaties gevraagd!
- B2b
- 13 jan 2022 @ 11:32
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- AwardsBrandingMerken
- 13 jan 2022 @ 11:32
- Redactie MarketingTribune
SAN roept alle CMO’s, marketingmanagers, brandmanagers van adverteerders en de strategen en account directors van bureaus op om kandidaten voor te dragen voor de SAN Next Merkenbouwer 2021.
De voordrachten kunnen tot 1 maart 2022 met een korte motivatie (één persoon per merk/adverteerder) worden gemaild aan SAN-directeur, Jeroen van den Brink: jeroen@sanaccent.nl.
SAN maakt op 3 maart op basis van de harde criteria de uiteindelijke lijst met kandidaten.
Wat zijn de voorwaarden voor de SAN Next Merkenbouwer-nominaties?
Kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal zeven jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland. Verder zijn de onderstaande criteria van belang:
-Werkt de kandidaat aan een onderscheidend merk en/of een merk dat een belangrijke groei heeft doorgemaakt?
-Heeft de kandidaat een aantoonbare bijdrage geleverd aan het bouwen van het merk:
- met creativiteit en/of innovatie
- door zorg te dragen voor excellente executie
- door zich in het proces sterk te maken voor het merk, dan wel zich als merkgeweten op te stellen
-Maakt de kandidaat een veelbelovende leercurve door?
-Wordt dit gestaafd door testimonials/referenties van manager en bureau?
JURY SAN NEXT MERKENBOUWER
René Repko, voorzitter en onafhankelijk marketing- en retailexpert
Janko Klaeijsen van Top of Minds
Ine Stultjens van Auping en SAN Adverteerder van het Jaar 2020
Caroline van Turennout van Zeeman, winnaar SAN Consistent Accent 2020
Charley Peereboom van We are Blossom/GroupM en Next VEA Legend Yvette Belt-Beekman van KPN en secretaris/vicevoorzittervan SAN-bestuur
Els Versluis van Abbot Kinney’s/Wessanen en SAN Next Merkenbouwer 2020
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Vervolg Werkt Gewoon-campagne Vodafone Business bereikt grote...
- Joeri Everaers van The Selection Lab: 'AI gaat zorgen voor een...
- [column] B2B Marketing Deep Dive: Drie denkoefeningen om je...
- Charida Dorder wint PIM Marketing Literatuur Prijs 2023
- CMO Barometer 2024: Synergie tussen AI en emotionele...
- Van Mossel Automotive koopt Belgische concurrent
Laatste Nieuws
- CMO Barometer 2024: Synergie tussen... 30-11-2023
- Charida Dorder wint PIM Marketing... 29-11-2023
- Vervolg Werkt Gewoon-campagne... 23-11-2023
- Joeri Everaers van The Selection... 23-11-2023
- Van Mossel Automotive koopt... 23-11-2023
- Denise Bruens van Zwijsen: 'Ik ben... 08-11-2023
MarketingTribune Events
- 26jan 2024
Deadline inschrijven Shopping Awards
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala