Matters Most doet (koffie)branding voor Simon Lévelt

  • Bureaus
  • 30 mrt 2016 @ 13:19
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenBrandingStrategieMarketing

Matters Most is aan het werk voor Simon Lévelt, de duurzame koffiebrander en theehandelaar met 40 vestigingen in Nederland. Het brandingbureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de herpositionering van het familiebedrijf en het merk- en stijlconcept. De herpositionering moet bijdragen aan een sterkere marktpositie. De uitrol vindt naar verwachting in de tweede helft van dit jaar plaats.

Brand director Rogier Schut van Matters Most: 'Het is een enorme uitdaging om een merk met een geschiedenis van 200 jaar te herpositioneren. Dat het een familiebedrijf betreft en dat wij mogen werken met directeur Mikkel Lévelt, de zesde generatie koffiebranders, geeft het geheel een extra dimensie.'

Matters Most staat voor het creëren van meaningful brands. Dit zijn merken die handelen vanuit hun ware identiteit en die betekenis willen hebben in het leven van mensen. Matters Most werkt voor merken als Gulpener en Nijntje Museum en is gevestigd in Amsterdam. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken