Matters Most doet (koffie)branding voor Simon Lévelt
- Bureaus
- 30 mrt 2016 @ 13:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenBrandingStrategieMarketing
- 30 mrt 2016 @ 13:19
- Redactie Bureaus
Matters Most is aan het werk voor Simon Lévelt, de duurzame koffiebrander en theehandelaar met 40 vestigingen in Nederland. Het brandingbureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de herpositionering van het familiebedrijf en het merk- en stijlconcept. De herpositionering moet bijdragen aan een sterkere marktpositie. De uitrol vindt naar verwachting in de tweede helft van dit jaar plaats.
Brand director Rogier Schut van Matters Most: 'Het is een enorme uitdaging om een merk met een geschiedenis van 200 jaar te herpositioneren. Dat het een familiebedrijf betreft en dat wij mogen werken met directeur Mikkel Lévelt, de zesde generatie koffiebranders, geeft het geheel een extra dimensie.'
Matters Most staat voor het creëren van meaningful brands. Dit zijn merken die handelen vanuit hun ware identiteit en die betekenis willen hebben in het leven van mensen. Matters Most werkt voor merken als Gulpener en Nijntje Museum en is gevestigd in Amsterdam.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Johnny Wonder strijkt grote... 08-05-2025
- Podcasts verdiepen Dela-campagne... 07-05-2025
- McDonald’s breidt bureaunetwerk... 07-05-2025
- Creatieve bureaus openen deuren in... 07-05-2025
- Campagne vraagt aandacht voor... 07-05-2025
- Big Mac saus nu los te koop in fles06-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management