Hasbro kiest Barracuda voor activatie Play-Doh
- Bureaus
- 6 apr 2018 @ 10:00
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesActivatieInstore marketingMerken
- 6 apr 2018 @ 10:00
- Redactie Bureaus
Speelgoedfabrikant Hasbro heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor Barracuda uit Hoofddorp. De eerste gezamenlijke activiteit is een activatiecampagne voor de speelklei Play-Doh.
Deze campagne zal in de herfstvakantie starten bij de grotere Nederlandse indoor-speelpaleizen. Bij Barracuda tekende Bart Wientjens voor de strategie en het creatieve team Geert Ploeger en Joost Jager voor de creatie. Olivier Lorent is verantwoordelijk voor het gehele account.
Laura Geuze, senior brandmanager Benelux van Hasbro: 'We hebben alle voorstellen getoetst aan de doelstellingen voor 2018 en de visie van het merk. Barracuda stak daar bovenuit, net als hun creatieve voorstel.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wereldmuseum bepleit open blik naar... 09-05-2025
- Kellogg’s viert ochtendtypes met... 09-05-2025
- Otrium viert outletgeluk met... 09-05-2025
- Kamado Joe haakt in bij witte rook... 09-05-2025
- Gift a Tree en Ideapreneurs brengen... 09-05-2025
- Johnny Wonder strijkt grote... 08-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management