Hasbro kiest Barracuda voor activatie Play-Doh

Hasbro kiest Barracuda voor activatie Play-Doh
  • Bureaus
  • 6 apr 2018 @ 10:00
  • 22378 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesActivatieInstore marketingMerken

Speelgoedfabrikant Hasbro heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor Barracuda uit Hoofddorp. De eerste gezamenlijke activiteit is een activatiecampagne voor de speelklei Play-Doh.

Deze campagne zal in de herfstvakantie starten bij de grotere Nederlandse indoor-speelpaleizen. Bij Barracuda tekende Bart Wientjens voor de strategie en het creatieve team Geert Ploeger en Joost Jager voor de creatie. Olivier Lorent is verantwoordelijk voor het gehele account. 

Laura Geuze, senior brandmanager Benelux van Hasbro: 'We hebben alle voorstellen getoetst aan de doelstellingen voor 2018 en de visie van het merk. Barracuda stak daar bovenuit, net als hun creatieve voorstel.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken