Spoorenberg debuteert met startup-campagne voor Blokland & Duin
- Bureaus
- 9 jan 2019 @ 12:19
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CampagnesNieuwkomersZakelijkStartup
- 9 jan 2019 @ 12:19
- Jeroen Mirck
Het nieuwe reclamebureau Spoorenberg & Co heeft zijn eerste campagne ontwikkeld. Voor administratiekantoor Blokland & Duin uit Nijmegen is een starterscampagne ontwikkeld en de digitale huisstijl vernieuwd.
Jan Spoorenberg laat weten met zijn bureau Spoorenberg & Co te zijn begonnen 'vanuit de gedachte werk te maken dat iets beter aansluit bij de kwaliteit van de bureaus uit de Randstad'. Met een bureau dat gespecialiseerd is in branding probeert hij werk te maken 'dat daar op zijn minst tegenaan schurkt'.
De eerste klant is dus Blokland & Duin. Dit administratiekantoor verzorgt de administratie voor ondernemers, maar blinkt daarnaast uit in het adviseren van zijn klanten. 'De cijfers zetten ze niet alleen op een rijtje, ze worden ook tegen het licht gehouden en geïnterpreteerd', aldus Spoorenberg. 'Op basis daarvan komen ze met waardevol advies, waar de ondernemer/klant ook echt wat aan heeft. Dat lijkt nog vrij generiek, maar deze mensen hebben veel ervaring met het ondernemerschap en vinden het contact met hun klanten en praten over hun bedrijf absoluut het leukste van hun werk.'
Onder het motto ‘ Meerwaarde voor ondernemers’ heeft Spoorenberg & Co een re-design gemaakt van de website en aansluitend vijf filmpjes waarvan de eerste (over startups) nu via social media wordt verspreid. 'Over zes weken veranderen we het thema en sturen we het volgende filmpje via social media de wereld in. Een mini-campagne weliswaar, maar wel behoorlijk revolutionair voor een administratiekantoor dat het heeft aangedurfd om zijn nek uit te steken.'
Doelstelling van de de campagne is duidelijk maken dat Blokland & Duin als administratiekantoor méér te bieden heeft. Namelijk: advies op diverse terreinen van het ondernemerschap.
Credits
Opdrachtgever: Blokland & Duin
Bureau: Spoorenberg & Co
Artdirector: Guus Ottens
Copywriter: Jan Spoorenberg
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- Blokland & Duin
- campagne
- startups
- Spoorenberg & Co
- Jan Spoorenberg
- Nijmegen
- administratiekantoor
- bureau
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing