Spoorenberg debuteert met startup-campagne voor Blokland & Duin

Spoorenberg debuteert met startup-campagne voor Blokland & Duin
  • Bureaus
  • 9 jan 2019 @ 12:19
  • 13630 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CampagnesNieuwkomersZakelijkStartup

Het nieuwe reclamebureau Spoorenberg & Co heeft zijn eerste campagne ontwikkeld. Voor administratiekantoor Blokland & Duin uit Nijmegen is een starterscampagne ontwikkeld en de digitale huisstijl vernieuwd.

Jan Spoorenberg laat weten met zijn bureau Spoorenberg & Co te zijn begonnen 'vanuit de gedachte werk te maken dat iets beter aansluit bij de kwaliteit van de bureaus uit de Randstad'. Met een bureau dat gespecialiseerd is in branding probeert hij werk te maken 'dat daar op zijn minst tegenaan schurkt'. 

De eerste klant is dus Blokland & Duin. Dit administratiekantoor verzorgt de administratie voor ondernemers, maar blinkt daarnaast uit in het adviseren van zijn klanten. 'De cijfers zetten ze niet alleen op een rijtje, ze worden ook tegen het licht gehouden en geïnterpreteerd', aldus Spoorenberg. 'Op basis daarvan komen ze met waardevol advies, waar de ondernemer/klant ook echt wat aan heeft. Dat lijkt nog vrij generiek, maar deze mensen hebben veel ervaring met het ondernemerschap en vinden het contact met hun klanten en praten over hun bedrijf absoluut het leukste van hun werk.'

Onder het motto ‘ Meerwaarde voor ondernemers’ heeft Spoorenberg & Co een re-design gemaakt van de website en aansluitend vijf filmpjes waarvan de eerste (over startups) nu via social media wordt verspreid. 'Over zes weken veranderen we het thema en sturen we het volgende filmpje via social media de wereld in. Een mini-campagne weliswaar, maar wel behoorlijk revolutionair voor een administratiekantoor dat het heeft aangedurfd om zijn nek uit te steken.'

Doelstelling van de de campagne is duidelijk maken dat Blokland  & Duin als administratiekantoor méér te bieden heeft. Namelijk: advies op diverse terreinen van het ondernemerschap. 

Credits

Opdrachtgever: Blokland & Duin

Bureau: Spoorenberg & Co

Artdirector: Guus Ottens

Copywriter: Jan Spoorenberg



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken