Bruut Amsterdam ontwikkelt campagne voor Duracell op festival

  • Bureaus
  • 19 aug 2019 @ 10:47
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Social mediaContentCampagnesVideo

Duracell daagde creatief productiehuis Bruut Amsterdam uit om een ‘millennial proof’-campagne voor de nieuwe powerbanks van het batterijmerk te ontwikkelen. De campagne werd geproduceerd tijdens festival Down The Rabbit Hole.

De opdracht vroeg om een snelle productietijd, aangezien de campagne goed zichtbaar dient te zijn tijdens grote festivals deze zomer. Op festival Down The Rabbit Hole begin juli slaagde Bruut Amsterdam er in samenwerking met activatiebureau Playground in om in slechts één draaidag verschillende uitingen te draaien. De heeft geresulteerd in een moodfilm, pre-roll versie van 20 seconden, bumper ad van 6 seconden, Instagram-story ad, en digital out of home-uitingen. Ga voor meer informatie naar de website.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken