Bruut Amsterdam ontwikkelt campagne voor Duracell op festival
- Bureaus
- 19 aug 2019 @ 10:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaContentCampagnesVideo
- 19 aug 2019 @ 10:47
- Lucas Boon
Duracell daagde creatief productiehuis Bruut Amsterdam uit om een ‘millennial proof’-campagne voor de nieuwe powerbanks van het batterijmerk te ontwikkelen. De campagne werd geproduceerd tijdens festival Down The Rabbit Hole.
De opdracht vroeg om een snelle productietijd, aangezien de campagne goed zichtbaar dient te zijn tijdens grote festivals deze zomer. Op festival Down The Rabbit Hole begin juli slaagde Bruut Amsterdam er in samenwerking met activatiebureau Playground in om in slechts één draaidag verschillende uitingen te draaien. De heeft geresulteerd in een moodfilm, pre-roll versie van 20 seconden, bumper ad van 6 seconden, Instagram-story ad, en digital out of home-uitingen. Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes