Bruut Amsterdam ontwikkelt campagne voor Duracell op festival
- Bureaus
- 19 aug 2019 @ 10:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaContentCampagnesVideo
- 19 aug 2019 @ 10:47
- Lucas Boon
Duracell daagde creatief productiehuis Bruut Amsterdam uit om een ‘millennial proof’-campagne voor de nieuwe powerbanks van het batterijmerk te ontwikkelen. De campagne werd geproduceerd tijdens festival Down The Rabbit Hole.
De opdracht vroeg om een snelle productietijd, aangezien de campagne goed zichtbaar dient te zijn tijdens grote festivals deze zomer. Op festival Down The Rabbit Hole begin juli slaagde Bruut Amsterdam er in samenwerking met activatiebureau Playground in om in slechts één draaidag verschillende uitingen te draaien. De heeft geresulteerd in een moodfilm, pre-roll versie van 20 seconden, bumper ad van 6 seconden, Instagram-story ad, en digital out of home-uitingen. Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
- DA kiest Zuiver Group als nieuwe... 07-11-2025
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

