Jordi van de Bovenkamp naar MediaMonks
- Bureaus
- 4 nov 2019 @ 10:07
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 4 nov 2019 @ 10:07
- Lucas Boon
Na acht jaar Boomerang Create maakt Jordi van de Bovenkamp (36) de stap naar MediaMonks. Hier gaat hij aan de slag als creative director Europe in het onlangs geopende kantoor in de Amsterdamse Houthavens.
Per 2 december gaat Van de Bovenkamp officieel van start. Hij komt terecht in het team samen met Jeroen van der Meer, Sikko Wegerif en Frank van der Rooij, zo meldt Adformatie.
'Ontzettend veel zin in!', meldt Van de Bovenkamp op Twitter. Een exact klantenpakket is er nog niet, zo laat de creatief desgevraagd weten via de mail.
Jordi van de Bovenkamp was acht jaar werkzaam bij Boomerang Create als creative director. 'In 2008 begonnen door Alex en Bo, in 2011 erbij gekomen als eerste officiële werknemer en inmiddels hebben we zo'n 100 bureaustoelen gekocht om iedereen in een goede houding aan het werk te krijgen.' Afgelopen zomer spraken we Van de Bovenkamp uitgebreid. Toen zei hij over Boomerang Create: ‘We groeien als kool. Het lijkt wel een moestuin on steroids. We zijn aan het uitbreiden in praktisch alle divisies.'
Lees ook: MediaMonks breidt uit naar Amsterdam
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
- De 'Phishkraam' van ministerie van... 17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

