Kritische jury test Lassie-recepten

Kritische jury test Lassie-recepten
  • Bureaus
  • 6 nov 2019 @ 10:42
  • 14525 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesContentFood

Rijstmerk Lassie lanceert in samenwerking met Epidemie en Online Cookie Collective een nieuwe 'Kidsproef'-campagne.

Volgens Lassie worden ouders elke dag weer geconfronteerd met de meest kritische jury ter wereld, namelijk hun eigen kinderen. Zij zeuren, klagen en weigeren zelfs te eten als de maaltijd ze niet aanstaat, aldus het rijstmerk.

Om daar verandering in te brengen, introduceerde Lassie eerder dit jaar de 'Kidsproef'-recepten, die gezond en lekker zijn. Om te testen of kinderen daar zelf ook zo over denken, heeft Lassie voor deze nieuwe campagne 'een extreem kritische jury bestaande uit vijf ongeremde kids' samengesteld. Zij proefden de Lassie-recepten en beoordeelden of deze werkelijk Kidsproef zijn.

Paul Stam, marketing & innovatie manager bij Ebro Foods (waar Lassie onder valt), zegt: 'Met deze content laten we zien dat onze recepten en producten niet alleen makkelijk en gezond zijn, maar ook goedgekeurd worden. Daarbij is het geweldig om te zien hoe de kinderen van onze recepten genieten.'

Ga voor meer informatie naar de website.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken