Holland & Barrett kiest voor Tomorrowmen
- Bureaus
- 15 mei 2020 @ 11:57
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailKlanten
- 15 mei 2020 @ 11:57
- Lucas Boon
Gezondsheidswinkelketen Holland & Barrett kiest voor digitaal marketingbureau Tomorrowmen uit Groningen. Het bureau gaat het bedrijf begeleiden in de doorontwikkeling en executie van de digitale marketingstrategie in Nederland en België.
De health & beauty-retailer legt de focus op het verder uitbouwen van zijn digitale activiteiten en het realiseren van duurzame groei in de Benelux. Tomorrowmen is in de arm genomen voor de optimalisatie en automatisering van de digitale advertentiekanalen, waarbinnen een omnichannel-benadering en toepassing van data een grote rol spelen.
Renata Gvodzen, head of digital bij Holland & Barrett, zegt: 'Het is van groot belang dat we onze digitale groeidoelstellingen op een duurzame manier weten te behalen. In Tomorrowmen zien we de juiste partner die in deze ambitieuze fase met ons mee kan groeien en het kennisniveau binnen ons team naar een hoger niveau kan tillen.'
Roman Solarz, oprichter van Tomorrowmen, voegt toe: 'Een groot compliment dat er gekozen is voor onze werkwijze en visie op het digitale speelveld. Holland & Barrett heeft grote ambities waarbinnen digitale marketing een belangrijke speelt, en dit past goed bij onze aanpak.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
Laatste Nieuws
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation