Holland & Barrett kiest voor Tomorrowmen

  • Bureaus
  • 15 mei 2020 @ 11:57
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailKlanten

Gezondsheidswinkelketen Holland & Barrett kiest voor digitaal marketingbureau Tomorrowmen uit Groningen. Het bureau gaat het bedrijf begeleiden in de doorontwikkeling en executie van de digitale marketingstrategie in Nederland en België.

De health & beauty-retailer legt de focus op het verder uitbouwen van zijn digitale activiteiten en het realiseren van duurzame groei in de Benelux. Tomorrowmen is in de arm genomen voor de optimalisatie en automatisering van de digitale advertentiekanalen, waarbinnen een omnichannel-benadering en toepassing van data een grote rol spelen.

Renata Gvodzen, head of digital bij Holland & Barrett, zegt: 'Het is van groot belang dat we onze digitale groeidoelstellingen op een duurzame manier weten te behalen. In Tomorrowmen zien we de juiste partner die in deze ambitieuze fase met ons mee kan groeien en het kennisniveau binnen ons team naar een hoger niveau kan tillen.'

Roman Solarz, oprichter van Tomorrowmen, voegt toe: 'Een groot compliment dat er gekozen is voor onze werkwijze en visie op het digitale speelveld. Holland & Barrett heeft grote ambities waarbinnen digitale marketing een belangrijke speelt, en dit past goed bij onze aanpak.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken