Actua Groep kiest voor Revitalize
- Bureaus
- 29 jul 2020 @ 09:33
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 29 jul 2020 @ 09:33
- Sjaak Hoogkamer
Na een pitchtraject met 3 bureaus heeft de Actua Groep ervoor gekozen om de branding en lancering van haar nieuwste financiële product 'Private Lease Used' bij rebranding bureau Revitalize neer te leggen.
De eerste resultaten van de samenwerking zijn een visuele merkidentiteit en een B2B-campagne gericht op de werving van autobedrijven als platform participanten. In de campagne wordt Private Lease Used op een laagdrempelige manier uitgelegd en de win-winsituatie voor klant en autobedrijf benadrukt.
Raymond Peters (Directeur Operationele Processen & Commercie van de Actua Groep) over de samenwerking: ‘De Actua Groep heeft zich bij haar bureaukeuze in het pitchtraject laten leiden door de reactie op de creatieve voorstellen van potentiële consumenten en haar Automotive partners. Daarbij koos 80% van de respondenten voor de visuele merkidentiteit van Revitalize. Ook na de pitchfase heeft het bureau de wensen van Actua weten te vertalen naar een prachtig eindresultaat. ‘
Credits
Verantwoordelijk bij klant: Raymond Peters, Tobias Prinsen (Actua Groep)
Verantwoordelijk bij bureau: Michael Versélewel de Witt Hamer (Revitalize)
Model: Myrthe op ’t Eijnde
Video & fotografie: Mark Engelen
Edits & animatie: Edwin Stevens
Sound design: Jeroen van Gessel (Lab-3)
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes