Actua Groep kiest voor Revitalize
- Bureaus
- 29 jul 2020 @ 09:33
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 29 jul 2020 @ 09:33
- Sjaak Hoogkamer
Na een pitchtraject met 3 bureaus heeft de Actua Groep ervoor gekozen om de branding en lancering van haar nieuwste financiële product 'Private Lease Used' bij rebranding bureau Revitalize neer te leggen.
De eerste resultaten van de samenwerking zijn een visuele merkidentiteit en een B2B-campagne gericht op de werving van autobedrijven als platform participanten. In de campagne wordt Private Lease Used op een laagdrempelige manier uitgelegd en de win-winsituatie voor klant en autobedrijf benadrukt.
Raymond Peters (Directeur Operationele Processen & Commercie van de Actua Groep) over de samenwerking: ‘De Actua Groep heeft zich bij haar bureaukeuze in het pitchtraject laten leiden door de reactie op de creatieve voorstellen van potentiële consumenten en haar Automotive partners. Daarbij koos 80% van de respondenten voor de visuele merkidentiteit van Revitalize. Ook na de pitchfase heeft het bureau de wensen van Actua weten te vertalen naar een prachtig eindresultaat. ‘
Credits
Verantwoordelijk bij klant: Raymond Peters, Tobias Prinsen (Actua Groep)
Verantwoordelijk bij bureau: Michael Versélewel de Witt Hamer (Revitalize)
Model: Myrthe op ’t Eijnde
Video & fotografie: Mark Engelen
Edits & animatie: Edwin Stevens
Sound design: Jeroen van Gessel (Lab-3)
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers