Actua Groep kiest voor Revitalize

Actua Groep kiest voor Revitalize
  • Bureaus
  • 29 jul 2020 @ 09:33
  • 15511 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Na een pitchtraject met 3 bureaus heeft de Actua Groep ervoor gekozen om de branding en lancering van haar nieuwste financiële product 'Private Lease Used' bij rebranding bureau Revitalize neer te leggen.

De eerste resultaten van de samenwerking zijn een visuele merkidentiteit en een B2B-campagne gericht op de werving van autobedrijven als platform participanten. In de campagne wordt Private Lease Used op een laagdrempelige manier uitgelegd en de win-winsituatie voor klant en autobedrijf benadrukt.

Raymond Peters (Directeur Operationele Processen & Commercie van de Actua Groep) over de samenwerking: ‘De Actua Groep heeft zich bij haar bureaukeuze in het pitchtraject laten leiden door de reactie op de creatieve voorstellen van potentiële consumenten en haar Automotive partners. Daarbij koos 80% van de respondenten voor de visuele merkidentiteit van Revitalize. Ook na de pitchfase heeft het bureau de wensen van Actua weten te vertalen naar een prachtig eindresultaat. ‘

Credits

Verantwoordelijk bij klant: Raymond Peters, Tobias Prinsen (Actua Groep)

Verantwoordelijk bij bureau: Michael Versélewel de Witt Hamer (Revitalize)

Model: Myrthe op ’t Eijnde

Video & fotografie: Mark Engelen

Edits & animatie: Edwin Stevens

Sound design: Jeroen van Gessel (Lab-3)

              



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken