Atag duikt met influencers de keuken in

Atag duikt met influencers de keuken in
  • Bureaus
  • 10 jul 2020 @ 11:33
  • 24672 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCampagnesInfluencermarketing

Keukenapparatuurmerk Atag lanceert een nieuwe campagne genaamd 'You Love', waarin 'passie voor koken' centraal staat. Bekende influencers en chef-koks zijn ingevlogen om de campagne aan te jagen.

Het komende halfjaar delen de influencers hun passie voor koken en hun positieve ervaringen met de apparatuur van Atag. Het gaat hier om Brenda Kookt, Uit de keuken van Fatima, Foodness en Vjeze Fur en chef-koks Jaimie van Heije en Dennis Huwae.

René van der Meer, business manager bij Atag Benelux, zegt: 'Met onze keukenapparatuur willen wij voor diverse type thuis-koks inspirerend zijn en daarom kiezen we voor relevante content ondersteund door influencers.'

De campagne, ontwikkeld door influencer marketing-bureau 3sixtyfive, wordt uitgerold in print, online, social media en instore.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken