Atag duikt met influencers de keuken in
- Bureaus
- 10 jul 2020 @ 11:33
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentCampagnesInfluencermarketing
- 10 jul 2020 @ 11:33
- Lucas Boon
Keukenapparatuurmerk Atag lanceert een nieuwe campagne genaamd 'You Love', waarin 'passie voor koken' centraal staat. Bekende influencers en chef-koks zijn ingevlogen om de campagne aan te jagen.
Het komende halfjaar delen de influencers hun passie voor koken en hun positieve ervaringen met de apparatuur van Atag. Het gaat hier om Brenda Kookt, Uit de keuken van Fatima, Foodness en Vjeze Fur en chef-koks Jaimie van Heije en Dennis Huwae.
René van der Meer, business manager bij Atag Benelux, zegt: 'Met onze keukenapparatuur willen wij voor diverse type thuis-koks inspirerend zijn en daarom kiezen we voor relevante content ondersteund door influencers.'
De campagne, ontwikkeld door influencer marketing-bureau 3sixtyfive, wordt uitgerold in print, online, social media en instore.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing