Lassie helpt Nederlander met dagelijkse struggle

Lassie helpt Nederlander met dagelijkse struggle
  • Bureaus
  • 22 jul 2020 @ 11:25
  • 16649 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsCampagnesFood

Rijstmerk Lassie is terug met een nieuwe campagne, ontwikkeld door Epidemie. In de tv-commercial zien we diverse Nederlanders worstelen met de vraag: wat eten we vanavond? Gelukkig biedt Lassie uitkomst.

Zeg je rijst, zeg je Lassie, maar het merk heeft naar eigen zeggen veel meer te bieden. Zo biedt Lassie ruim 500 recepten waarmee iedereen zonder gedoe een lekkere en gezonde maaltijd op tafel tovert. In de commercial moet die rol van het rijstmerk naar voren komen. Ook worden nieuwe rijstvarianten als couscous, quinoa en bulgur geïntroduceerd.

Michiel Klein Schiphorst, creatief directeur van Epidemie, zegt: 'Iedereen heeft wel een paar keer per week geen idee wat hij of zij moet eten en kiest dan vaak voor het bekende, terwijl er zoveel simpele, lekkere en gezonde maaltijden te bereiden zijn. Lassie helpt je daarmee en de nieuwe tv-commercial laat dat zien. Leuk detail: in de soundtrack van de commercial spelen keukengerei zoals bestek en pannen de hoofdrol.'

Lees ook: Lassie, koken zonder gedoe.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken