Fit For Free: terug naar de sportschool

Fit For Free: terug naar de sportschool
  • Bureaus
  • 18 sep 2020 @ 16:28
  • 19707 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Social mediaCampagnes

Ook sportschoolketen Fit For Free lanceert een nieuwe campagne met als doel om mensen -zo na hun vakantie- weer in vorm te krijgen. In de vier online commercials spelen 'doorsnee Nederlanders' de hoofdrol.

De campagne is ontwikkeld door Neew in samenwerking met Earned First Agency. De boodschap: alledaagse inspanningen, zoals een sprintje trekken naar de trein, zijn een stuk zwaarder als je niet in vorm bent en een bezoek aan Fit For Free brengt daar verandering in. De keten wil maar zeggen dat je geen fitness-fanaat hoeft te zijn om naar de sportschool te gaan. Fit For Free is met 95 vestigingen in Nederland kortom 'de laagdrempelige sportschool waar iedereen welkom is'.

Het idee blinkt niet uit in originaliteit, gezien de soortgelijke campagne van concullega Basic-Fit eind augustus. Tegelijkertijd streven beide bedrijven hetzelfde doel na en dat is - inderdaad- de Nederlander 'weer terug naar de sportschool' krijgen.

De vier verschillende commercials (trein, brug, voetbal en bouwvakker) van Fit For Free worden verspreid via social media, YouTube, out of home, online bannering en PR. Bekijk de ‘trein’-commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken