Big Green Egg speelt met herfstcampagne in op het weer

  • Bureaus
  • 20 nov 2020 @ 15:19
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesOutdoor

Weer of geen weer, koken op een Big Green Egg kan altijd. Zo luidt het credo van de nieuwe herfstcampagne van het barbecue-merk. Met speciale outdoor-masten van Ocean Outdoor speelt het merk in op actuele weersituaties.

De pay-off van de campagne, ontwikkeld door creatief bureau Propaganda in Amsterdam, luidt: 'We are weather proof, are you?'

Joost Hultink, account manager bij Ocean Outdoor, over de campagne: 'Onze outdoor-masten reageren met zogenoemde weather triggers direct op het weer. Als het begint te regenen of stormen, koppelen we een relevante boodschap aan dat weertype. Door verschillende data-bronnen, zoals neerslag of temperatuur, kunnen we zodoende altijd de juiste en relevante boodschap vertonen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken