Big Green Egg speelt met herfstcampagne in op het weer
- Bureaus
- 20 nov 2020 @ 15:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesOutdoor
- 20 nov 2020 @ 15:19
- Lucas Boon
Weer of geen weer, koken op een Big Green Egg kan altijd. Zo luidt het credo van de nieuwe herfstcampagne van het barbecue-merk. Met speciale outdoor-masten van Ocean Outdoor speelt het merk in op actuele weersituaties.
De pay-off van de campagne, ontwikkeld door creatief bureau Propaganda in Amsterdam, luidt: 'We are weather proof, are you?'
Joost Hultink, account manager bij Ocean Outdoor, over de campagne: 'Onze outdoor-masten reageren met zogenoemde weather triggers direct op het weer. Als het begint te regenen of stormen, koppelen we een relevante boodschap aan dat weertype. Door verschillende data-bronnen, zoals neerslag of temperatuur, kunnen we zodoende altijd de juiste en relevante boodschap vertonen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing