Big Green Egg speelt met herfstcampagne in op het weer
- Bureaus
- 20 nov 2020 @ 15:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesOutdoor
- 20 nov 2020 @ 15:19
- Lucas Boon
Weer of geen weer, koken op een Big Green Egg kan altijd. Zo luidt het credo van de nieuwe herfstcampagne van het barbecue-merk. Met speciale outdoor-masten van Ocean Outdoor speelt het merk in op actuele weersituaties.
De pay-off van de campagne, ontwikkeld door creatief bureau Propaganda in Amsterdam, luidt: 'We are weather proof, are you?'
Joost Hultink, account manager bij Ocean Outdoor, over de campagne: 'Onze outdoor-masten reageren met zogenoemde weather triggers direct op het weer. Als het begint te regenen of stormen, koppelen we een relevante boodschap aan dat weertype. Door verschillende data-bronnen, zoals neerslag of temperatuur, kunnen we zodoende altijd de juiste en relevante boodschap vertonen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wereldmuseum bepleit open blik naar... 09-05-2025
- Kellogg’s viert ochtendtypes met... 09-05-2025
- Otrium viert outletgeluk met... 09-05-2025
- Kamado Joe haakt in bij witte rook... 09-05-2025
- Gift a Tree en Ideapreneurs brengen... 09-05-2025
- Johnny Wonder strijkt grote... 08-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management