Grutto gaat in nieuwe campagne anders om met vlees
- Bureaus
- 8 jan 2021 @ 10:45
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesFood
- 8 jan 2021 @ 10:45
- Lucas Boon
Grutto, voorheen Koopeenkoe.nl, lanceert een nieuwe tv-campagne, die moet laten zien hoe de consument 'anders en beter' kan omgaan met vlees. De campagne is ontwikkeld door mediabureau Abovo/Maxlead.
'Anders omgaan met vlees' is waar Grutto, in 2014 opgericht in Baambrugge, zich dagelijks mee bezighoudt. In samenwerking met lokale boeren biedt Grutto dieren naar eigen zeggen een goed leven. Doordat de consument zijn vlees (van koe, varken, kip, hert, kalkoen en geit) online direct bij de boer kan bestellen, is de keten korter en de verspilling kleiner. Grutto heeft klanten in Nederland, Duitsland en Groot-Brittannië. De campagne is een belangrijke stap richting nobel en smaakvol vlees, aldus de eigenaren.
Khalil Seyed Mehdi, directeur Grutto, zegt: 'Nederlanders willen teveel en te goedkoop vlees eten, waardoor er een vleesindustrie is ontstaan die teveel broeikasgas uitstoot en ten koste gaat van boeren en dierenwelzijn. Wij willen hier verandering in brengen en ervoor zorgen dat we teruggaan naar de natuurlijke manier van vlees produceren. Ik ben blij dat we na Duitsland samen met Abovo/Maxlead nu ook Nederland gaan laten zien dat iedereen gemakkelijk kan bijdragen aan een natuurlijke, gezonde en verspillingsvrije vleessector.'
Evert Dijkstra, client service director Abovo Media, vult aan: 'Vanaf het eerste contactmoment met Grutto was het duidelijk dat we dezelfde visie en passie op het gebied van data, creatie en media delen en dat zie je terug in de nieuwe campagne. Ik kijk ernaar uit om samen met Grutto een constructieve samenwerking op te tuigen en direct resultaten inzichtelijk te maken.'
Bekijk de tv-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het...
- Campagne “Doe jij wel iets wat ertoe doet?“ wil leraren werven
Laatste Nieuws
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
- Springbok en Joe Public breiden... 30-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing