Hooghoudt lanceert zomerse flamingo-campagne
- Bureaus
- 26 apr 2021 @ 09:05
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesOutdoor
- 26 apr 2021 @ 09:05
- Lucas Boon
In aanloop naar aanstaande woensdag -de dag dat Nederland weer het terras op mag- lanceert jenevermerk Hooghoudt de 'Sweet spiced genever'. Een 'vrolijke en zomerse' outdoorcampagne moet de nieuwe smaak onder de aandacht brengen.
Op de posters zien we felroze flamingo’s die de voorbijganger moet verleiden Hooghoudt te drinken, waarbij het jenevermerk op zowel de jongere als oudere doelgroep mikt. De Sweet spiced genever is een mix met ginger ale, maar met tonen van karamel, vanille en een vleugje kandij ook puur heel lekker, aldus Hooghoudt.
De outdoorcampagne, bij Hooghoudt inhouse ontwikkeld, wordt uitgerold in JCDecaux-abri’s in Amsterdam, Utrecht en natuurlijk Groningen, waar de oorsprong van Hooghoudt ligt.
Foto: abri op het Museumplein, Amsterdam.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wereldmuseum bepleit open blik naar... 09-05-2025
- Kellogg’s viert ochtendtypes met... 09-05-2025
- Otrium viert outletgeluk met... 09-05-2025
- Kamado Joe haakt in bij witte rook... 09-05-2025
- Gift a Tree en Ideapreneurs brengen... 09-05-2025
- Johnny Wonder strijkt grote... 08-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management