Hooghoudt lanceert zomerse flamingo-campagne

  • Bureaus
  • 26 apr 2021 @ 09:05
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesOutdoor

In aanloop naar aanstaande woensdag -de dag dat Nederland weer het terras op mag- lanceert jenevermerk Hooghoudt de 'Sweet spiced genever'. Een 'vrolijke en zomerse' outdoorcampagne moet de nieuwe smaak onder de aandacht brengen.

Op de posters zien we felroze flamingo’s die de voorbijganger moet verleiden Hooghoudt te drinken, waarbij het jenevermerk op zowel de jongere als oudere doelgroep mikt. De Sweet spiced genever is een mix met ginger ale, maar met tonen van karamel, vanille en een vleugje kandij ook puur heel lekker, aldus Hooghoudt.

De outdoorcampagne, bij Hooghoudt inhouse ontwikkeld, wordt uitgerold in JCDecaux-abri’s in Amsterdam, Utrecht en natuurlijk Groningen, waar de oorsprong van Hooghoudt ligt.

Foto: abri op het Museumplein, Amsterdam.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken