Lassie komt met 'poké bowl kant-en-klaar'
- Bureaus
- 28 mei 2021 @ 08:50
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesFood
- 28 mei 2021 @ 08:50
- Lucas Boon
Lassie brengt een nieuw product op de markt: lekker op smaak gebrachte rijst, waarmee je in een handomdraai een echte poké bowl maakt, aldus het rijstmerk. Reclamebureau Epidemie is verantwoordelijk voor de begeleidende campagne.
De poké bowl is een traditioneel Hawaïaans gerecht; een bowl (kom) gevuld met rijst, plus ingrediënten als vis, vlees of vega. Normaliter kost het bereiden flink wat tijd, maar dankzij Lassie behoort dat tot het verleden, aldus het rijstmerk zelf.
Epidemie ontwikkelde voor de Lassie-poké bowl 'een toepasselijke art-directionele stijl'. 'Door het gebruik van stopmotion-techniek benadrukken we het gemak van het product. Samen met de hand gestylde setting geeft dit een authentieke look 'n feel aan alle uitingen', aldus Michiel Klein Schiphorst, eigenaar van Epidemie.
De campagne wordt uitgerold op televisie, social media en in online video. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes