Lassie komt met 'poké bowl kant-en-klaar'

- Bureaus
- 28 mei 2021 @ 08:50
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesFood
- 28 mei 2021 @ 08:50
- Lucas Boon
Lassie brengt een nieuw product op de markt: lekker op smaak gebrachte rijst, waarmee je in een handomdraai een echte poké bowl maakt, aldus het rijstmerk. Reclamebureau Epidemie is verantwoordelijk voor de begeleidende campagne.
De poké bowl is een traditioneel Hawaïaans gerecht; een bowl (kom) gevuld met rijst, plus ingrediënten als vis, vlees of vega. Normaliter kost het bereiden flink wat tijd, maar dankzij Lassie behoort dat tot het verleden, aldus het rijstmerk zelf.
Epidemie ontwikkelde voor de Lassie-poké bowl 'een toepasselijke art-directionele stijl'. 'Door het gebruik van stopmotion-techniek benadrukken we het gemak van het product. Samen met de hand gestylde setting geeft dit een authentieke look 'n feel aan alle uitingen', aldus Michiel Klein Schiphorst, eigenaar van Epidemie.
De campagne wordt uitgerold op televisie, social media en in online video. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne HalloStroom stelt... 22-03-2023
- Haarlem Campus kiest Continews 22-03-2023
- Swapfiets lanceert internationale... 22-03-2023
- New York Pizza kiest For You Agency22-03-2023
- SAN nominaties: Bavaria, TBWA, Fama... 22-03-2023
- De Oude Kerk lanceert nieuwe website22-03-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day