Lassie komt met 'poké bowl kant-en-klaar'
- Bureaus
- 28 mei 2021 @ 08:50
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesFood
- 28 mei 2021 @ 08:50
- Lucas Boon
Lassie brengt een nieuw product op de markt: lekker op smaak gebrachte rijst, waarmee je in een handomdraai een echte poké bowl maakt, aldus het rijstmerk. Reclamebureau Epidemie is verantwoordelijk voor de begeleidende campagne.
De poké bowl is een traditioneel Hawaïaans gerecht; een bowl (kom) gevuld met rijst, plus ingrediënten als vis, vlees of vega. Normaliter kost het bereiden flink wat tijd, maar dankzij Lassie behoort dat tot het verleden, aldus het rijstmerk zelf.
Epidemie ontwikkelde voor de Lassie-poké bowl 'een toepasselijke art-directionele stijl'. 'Door het gebruik van stopmotion-techniek benadrukken we het gemak van het product. Samen met de hand gestylde setting geeft dit een authentieke look 'n feel aan alle uitingen', aldus Michiel Klein Schiphorst, eigenaar van Epidemie.
De campagne wordt uitgerold op televisie, social media en in online video. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw bureau Nami combineert... 18-03-2025
- Stabilo en KesselsKramer lanceren... 17-03-2025
- Zeeman verkozen tot meest duurzame... 16-03-2025
- Finalisten ADCN Awards 2025 bekend:... 14-03-2025
- Hornbach trapt tuinseizoen af met... 14-03-2025
- Belastingdienst lanceert 'Aangifte... 13-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center