Lassie komt met 'poké bowl kant-en-klaar'
- Bureaus
- 28 mei 2021 @ 08:50
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesFood
- 28 mei 2021 @ 08:50
- Lucas Boon
Lassie brengt een nieuw product op de markt: lekker op smaak gebrachte rijst, waarmee je in een handomdraai een echte poké bowl maakt, aldus het rijstmerk. Reclamebureau Epidemie is verantwoordelijk voor de begeleidende campagne.
De poké bowl is een traditioneel Hawaïaans gerecht; een bowl (kom) gevuld met rijst, plus ingrediënten als vis, vlees of vega. Normaliter kost het bereiden flink wat tijd, maar dankzij Lassie behoort dat tot het verleden, aldus het rijstmerk zelf.
Epidemie ontwikkelde voor de Lassie-poké bowl 'een toepasselijke art-directionele stijl'. 'Door het gebruik van stopmotion-techniek benadrukken we het gemak van het product. Samen met de hand gestylde setting geeft dit een authentieke look 'n feel aan alle uitingen', aldus Michiel Klein Schiphorst, eigenaar van Epidemie.
De campagne wordt uitgerold op televisie, social media en in online video. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation