Ace lanceert nieuwe positionering: 'Made for the new world'
- Bureaus
- 13 sep 2022 @ 08:08
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Creatie
- 13 sep 2022 @ 08:08
- Nanny Kuilboer
Na twee jaar bouwen aan een eigen netwerk telt Ace nu twaalf bureaus met elk een eigen specialisatie. Acht van die bureaus zijn nu verenigd in de Amsterdamse Houthavens in Club Ace en vandaag lanceert de bureaugroep de nieuwe positionering: 'Made for the new world.'
Oprichter Rogier IJzermans: ‘Twee jaar geleden begon Ace met de bouw van een eigen netwerk waar cultuur, ondernemerschap en innovatie centraal staan. Inmiddels telt het netwerk twaalf bureaus met elk een eigen specialisatie: van branding, social en PR, tot digital, performance en media. Binnen Ace komt alles samen onder één dak en met de belofte Made for the new world gaat het netwerk vanaf deze maand ook geïntegreerd de markt op.’
Rogier IJzermans van Ace: ‘Made for the new world’
IJzermans vervolgt: ‘De wereld om ons heen verandert in sneltreinvaart en wordt gevormd door nieuwe cultuur en nieuwe technologie. Om echte merkrelaties te kunnen bouwen, is ervaring en kunde nodig van beide. Ace is gebouwd op deze twee assen, midden in de huidige tijdsgeest. Bij ons is een jonge mindset key. Vanuit die kracht helpen we merken om de connectie te vinden in de hedendaagse cultuur en voorop te blijven lopen in hun markt. Wij hebben regie en specialisatie verenigd. Eén team en één aanspreekpunt, met altijd de diversiteit van meerdere disciplines en perspectieven vanuit ons netwerk van bureaus. Om deze geïntegreerde aanpak kracht bij te zetten, zijn acht bureaus per heden verenigd in de Amsterdamse Houthavens. Het gebouw heet Club Ace; een open en inclusieve clubhuisgedachte, waar op nieuwe manieren wordt samengewerkt tussen de mensen van de bureaus en met klanten. Ook de kantoren in Utrecht en Rotterdam worden spoedig omgebouwd tot Club Ace-omgevingen, zodat werknemers en klanten op alle locaties dezelfde ervaring hebben.’
Over Ace
Ace bestaat uit: Born05, Blauw Gras, Glasnost, Herc, Airborne, Fitzgerald, IM Lounge, Newborn, Label A, Off The Record, Amaru en Content Icons. Er werken inmiddels zo’n 350 mensen en merken als Unilever, 538, Porsche, Samsung, YoungCapital en Zalando, behoren tot het portfolio.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- Zwijsen lanceert emotionele campagne voor Open Up
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Ra*w en Bauer Media Outdoor maken winnaars DOOH Challenge 2025...
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
Laatste Nieuws
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
- Triodos Bank kiest Gardeners en... 14-10-2025
- Overstappen.nl lanceert merkcampagne... 13-10-2025
- Auping lanceert campagne rond ultiem... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes