Ace lanceert nieuwe positionering: 'Made for the new world'
- Bureaus
- 13 sep 2022 @ 08:08
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Creatie
- 13 sep 2022 @ 08:08
- Nanny Kuilboer
Na twee jaar bouwen aan een eigen netwerk telt Ace nu twaalf bureaus met elk een eigen specialisatie. Acht van die bureaus zijn nu verenigd in de Amsterdamse Houthavens in Club Ace en vandaag lanceert de bureaugroep de nieuwe positionering: 'Made for the new world.'
Oprichter Rogier IJzermans: ‘Twee jaar geleden begon Ace met de bouw van een eigen netwerk waar cultuur, ondernemerschap en innovatie centraal staan. Inmiddels telt het netwerk twaalf bureaus met elk een eigen specialisatie: van branding, social en PR, tot digital, performance en media. Binnen Ace komt alles samen onder één dak en met de belofte Made for the new world gaat het netwerk vanaf deze maand ook geïntegreerd de markt op.’
Rogier IJzermans van Ace: ‘Made for the new world’
IJzermans vervolgt: ‘De wereld om ons heen verandert in sneltreinvaart en wordt gevormd door nieuwe cultuur en nieuwe technologie. Om echte merkrelaties te kunnen bouwen, is ervaring en kunde nodig van beide. Ace is gebouwd op deze twee assen, midden in de huidige tijdsgeest. Bij ons is een jonge mindset key. Vanuit die kracht helpen we merken om de connectie te vinden in de hedendaagse cultuur en voorop te blijven lopen in hun markt. Wij hebben regie en specialisatie verenigd. Eén team en één aanspreekpunt, met altijd de diversiteit van meerdere disciplines en perspectieven vanuit ons netwerk van bureaus. Om deze geïntegreerde aanpak kracht bij te zetten, zijn acht bureaus per heden verenigd in de Amsterdamse Houthavens. Het gebouw heet Club Ace; een open en inclusieve clubhuisgedachte, waar op nieuwe manieren wordt samengewerkt tussen de mensen van de bureaus en met klanten. Ook de kantoren in Utrecht en Rotterdam worden spoedig omgebouwd tot Club Ace-omgevingen, zodat werknemers en klanten op alle locaties dezelfde ervaring hebben.’
Over Ace
Ace bestaat uit: Born05, Blauw Gras, Glasnost, Herc, Airborne, Fitzgerald, IM Lounge, Newborn, Label A, Off The Record, Amaru en Content Icons. Er werken inmiddels zo’n 350 mensen en merken als Unilever, 538, Porsche, Samsung, YoungCapital en Zalando, behoren tot het portfolio.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing