Bureau Natwerk lanceert campagne voor Budget Thuis
- Bureaus
- 4 okt 2022 @ 10:56
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 4 okt 2022 @ 10:56
- Michiel van Zaane
Alles-in-één aanbieder Budget Thuis (stroom, gas, internet, tv en sim only) start een campagne onder de noemer ‘Alles onder 1 dak’. Bureau Natwerk nam de strategie, creatie en productie op zich.
Na een pitchtraject is het strategisch creatief bureau Natwerk aangesteld om Budget Thuis op de kaart te zetten. Budget Thuis is een overkoepelend merkhuis met de labels Budget Mobiel, Budget Alles-in-1 en Budget Energie onder zich.
Anno 2022 je diensten voor thuis los afnemen bij verschillende providers is eigenlijk niet zo efficiënt meer, het combineren van je diensten is veel praktischer, stelt de campagne. Budget Thuis is de eerste partij waarbij je in geheel Nederland je stroom, gas, internet, tv én sim only kunt combineren. ‘Alles onder 1 dak’ heeft als pay-off makkelijk, overzichtelijk én voordeliger.
Commercial
Met de campagne wil Budget Thuis hun propositie onder de aandacht brengen. Het concept is nog vrij nieuw en daarom nog niet zo bekend bij iedereen. Daarom staat deze campagne in het teken van merk- en propositie bekendheid. De campagne bestaat uit een serie tv-commercials waarin een surrealistische wereld is gecreëerd waar mensen onlogische keuzes maken, die ze eigenlijk veel beter kunnen combineren zoals Budget Thuis dat doet. Zoals een haring en uitjes bij twee verschillende kraampjes kopen. Dit doe je toch ook gewoon bij één kraam?! Waarom dan niet al je diensten voor thuis ook gewoon bij één partij?
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Monks zijn wereldwijd B Corp gecertificeerd
- Zonnebankmaker JK Group lanceert 'recharge for everybody'
- Big Mac saus nu los te koop in fles
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN en Dentsu Creative bij...
- Wereldmuseum bepleit open blik naar de wereld
- Kellogg’s viert ochtendtypes met vrolijke ontbijtcampagne
Laatste Nieuws
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management