Joe Public helpt Carpetright met campagne over ontzorgservice thuis

Joe Public helpt Carpetright met campagne over ontzorgservice thuis
  • Bureaus
  • 3 okt 2022 @ 11:33
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CampagnesCreatie

Vanaf vandaag gaat een campagne live die laat zien hoe Carpetright zijn klanten ontzorgt met diensten die zij vanuit hun huis kunnen gebruiken. Speciale aandacht gaat, naast thuisadvies en de gratis stalenservice, uit naar de Room Visualiser.

Dit is een handige tool waarmee consumenten op hun mobiel of tablet alvast een AR-voorproefje kunnen krijgen welke vloer het best past bij hun interieur.

De tag-ons gaan over een nieuwe propositie: de 'all-inclusive weken', waarmee Carpetright je volledig ontzorgt bij een traprenovatie, nieuwe vloer of raamdecoratie en een scherpe pakketprijs aanbiedt. De campagne binnen het thema ‘Hoogste tijd voor Carpetright’ is weer van de hand van Joe Public Take-Away Advertising en zal te zien zijn op tv, online video en op social media.

Bekijk de nieuwe film in het venster hieronder.
(PvWK)

credits
Carpetright: Marcel Aalders en Angelique Nieuwesteeg
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Edward Romunde en Joep Drummen
Strategie: Sanne Nobel
Account: Willemijn van Eeghen
Productie: Joe Public Shoot Regie: Antoine Houtsma
Producer: Fiona Jacob
RTV-producer: Lotte de Rooij, Chariva Geurts



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken